جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 شهریور 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ذخیره قطعی معادن آذربایجان‌غربی بیش از یک میلیارد تُن

ذخیره قطعی معادن استان یک میلیارد و ۲۰۲ میلیون تن انواع مواد معدنی است که با حدود ۷ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد.

ذخیره قطعی معادن آذربایجان‌غربی بیش از یک میلیارد تُن اخبار

به گزارش فولادبان، جلال دسترنج، معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۵۵۴ معدن استان دارای پروانه بهره برداری معتبر است که زمینه اشتغال مستقیم را برای ۵ هزار و ۴۳۰ نفر فراهم کرده اند.

جلال دسترنج افزود: هم اکنون ۲۷ محدوده معدنی با ذخیره قطعی ۱۵ میلیون و ۵۸۸ هزار تن در مرحله پایان عملیات اکتشافی و در شرف بهره برداری قرار دارند که برای پایان عملیات اکتشافی این محدوده‌ها بیش از ۱۷۸ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه ماه گذشته با صدور ۱۹ فقره پروانه بهره برداری استخراج انواع موادمعدنی از ۱۹ معدن استان آغاز شده است، اظهارداشت: برای بهره برداری از این معادن جدید با ذخیره قطعی ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تن انواع موادمعدنی با استخراج سالانه ۴۲۴ هزار و ۳۶۵ تن، بیش از ۳۴۵ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال سرمایه گذاری شده که با بهره برداری از این معادن زمینه اشتغال برای ۱۱۷ نفر فراهم شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در مدت زمان یک ماهه مرداد امسال ۲۸ فقره پروانه اکتشاف برای محدوده‌های معدنی جدید شناسایی شده صادر و ۱۱ فقره گواهی کشف برای محدوده‌های معدنی استان که به مراحل پایانی عملیات اکتشافی رسیده‌اند و در شرف بهره برداری قرار دارند صادر شده و برای تکمیل عملیات اکتشافی ۱۱ محدوده اکتشافی بیش از ۱۲۳ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors