جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران 06 شهریور 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از معاملات «پشت خطی»؛

تحلیل روزانه بازار آهن دوشنبه 6 شهریور؛ آمریکا برای قراضه به ترکیه تخفیف نداد/ تاثیر همکاری چین و روسیه بر بازار فولاد چیست؟

تازه ترین گزارش از بازار فولاد در روز دوشنبه نشان می دهد آمریکا برای قراضه به ترکیه تخفیف نداد.

تحلیل روزانه بازار آهن دوشنبه 6 شهریور؛ آمریکا برای قراضه به ترکیه تخفیف نداد/ تاثیر همکاری چین و روسیه بر بازار فولاد چیست؟ اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران روسیه

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز دلار در بازار غیر رسمی با قیمت ۴۹ هزار تومان در بازار معامله شد که این نرخ نسبت روز گذشته تغییر قابل توجه نشان نمی‌دهد. در عین حال، دلار این روزها روند ثابتی را طی می‌کند و همین موضوع بر بازار فولاد نیز اثر داشته است.

در بازار جهانی هم روند قیمت‌ها از ثبات نسبی حکایت دارد. البته چین اخیرا اعلام کرده به دنبال پروژه‌های عمرانی در کشورهاست. در این راستا، چین به دلیل رکود در پروژه‌های عمرانی در کشورش به دنبال ایجاد جذابیت برای فولادسازان خود است.

همچنین همکاری مشترک روسیه و چین در زمینه نفت و فولاد جدی‌تر شده است. چین نفت بیشتری از روسیه می‌خرد و قرار است پروژه‌های بیشتری در زمینه فولاد اجرا کنند. امروز دوباره فولادسازان هند اعلام کردند از حضور چینی‌ها در کشورشان رضایت ندارند و این موضوع رکود در این بخش را بیشتر کرده است.

علاوه بر این، ترکیه با افزایش قیمت قراضه مواجه شده و این موضوع چالشی برای فولادسازان ترک داشته است. به نظر می‌رسد نرخ بهره آمریکا باعث بروز رکود در بازارهای مالی از جمله فولاد شده است. آمریکا اعلام کرده به منظور نفوذ دلار این کار خود را ادامه می‌دهد اما کشورها به سمت تهاتر رو آورده‌اند که ادامه این روند برای آمریکا جذاب نیست.

رقابت چین و آمریکا در زمینه اقتصادی باعث رکود بیشتر در بازارها شده است. به نظر می‌رسد این موضوع در ایران نیز تاثیر داشته باشد.

آخرین وضعیت بازار آهن چه خبر؟

بررسی بازار آهن در رو دوشنبه نشان می دهد،

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors