Please use a valid API Key واکنش یک نماینده به راهبرد وزیر صمت برای حذف قیمت‌گذاری دستوری/ دولت با شعار عدالت روی کار آمده اما در مناطق محروم سرمایه‌گذاری نمی‌کند - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس به فولادبان عنوان کرد:

واکنش یک نماینده به راهبرد وزیر صمت برای حذف قیمت‌گذاری دستوری/ دولت با شعار عدالت روی کار آمده اما در مناطق محروم سرمایه‌گذاری نمی‌کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معادن فرصتی برای توسعه کشور است، توسعه معادن موجب توسعه مناطق صاحب معدن می شود.

غنی نظری خانقاه در گفتگو با فولادبان با اشاره به راهبردهای وزیر صمت برای حذف قیمت گذاری دستوری، اظهار داشت: وزیر صمت توضیح دهد که در برابر حذف قیمت‌گذاری دستوری، چه برنامه ای برای تنظیم بازار دارد؟

وی گفت: صنایع عمده و سازمان‌های عظیم دولتی نظیر ایمیدرو فقط در شهرهای توسعه یافته سرمایه گذاری می‌کنند و به دنبال افزایش سرمایه هستند در حالی که این سیاست با اصل سوم قانون اساسی، یعنی سرمایه‌گذاری در مناطق محروم مغایرت دارد.

نظری خانقاه اضافه کرد: چرا دولتی که مدعی عدالت محوری بوده و با این شعار روی کار آمده اما در مناطق محروم برای ایجاد صنایع اقدامی عملی انجام نمی دهد در صورتی که بهترین مناطق برای ایجاد صنایع، مناطقی هستند که آب کافی در اختیار دارند.

نماینده مردم خلخال در مجلس همچنین از بی توجهی به بخش معدن گلایه و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حوزه معادن مطالب متعددی متذکر شدند و اینکه باید از این ظرفیت بیشترین استفاده صورت بگیرد ولی امروز در برخی از مناطق معادن صرفا برای از بین بردن راه‌های مواصلاتی احداث شده و هیچ نفعی برای بومیان منطقه ندارد حتی مواد غذایی معدن کاران نیز از مناطق خودشان تامین می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با بیان اینکه معادن فرصتی برای توسعه کشور است، عنوان کرد: توسعه معادن موجب توسعه مناطق صاحب معدن می شود. برهمین اساس، در برنامه های وزارت صمت باید برای احیای معادن و اختصاص درصدی از ارزش افزوده معادن به مناطق محروم دیده شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors