جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته نامتوازن قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته نامتوازن قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در کانال 48 تا 49 هزار تومان در چرخش بود. در همین حال، سکه امامی با افزایش و کاهش‌های نامحسوس در بازار از 27 میلیون تا 28 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد. طلا 18 عیار هم در کانال 2 میلیون و 300 هزار تومانی ثابت باقی ماند.

ریز معاملات روز شنبه 21 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۸ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۲۳۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۴۰ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۲ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷ هزار تومان رشد قیمتی، با قیمت دو ‌میلیون و ۲۹۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۱۳ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 22 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۱۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۹۲۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۲۹ تومان اعلام شد.

سکه امامی با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۲ هزار تومان رشد قیمتی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۲۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۱۳ دلار ( روز گذشته ) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 23 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه،   حول و حوش ۴۹ هزار و ۲۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۹۵۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۲۶ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۴ هزار تومان افت قیمتی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۲۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۱۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 24 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه،  حول و حوش ۴۹ هزار و ۱۳۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۲۴ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷ هزار تومان افت قیمتی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۱۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۰۳ دلار معامله شد.

  ریز معاملات روز چهارشنبه 25 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۱۷۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۶۵۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۲۰ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۵ هزار تومان رشد قیمتی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۱۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۰۱ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه  26 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors