جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – سه‌شنبه 24 مرداد ماه؛

بورس دوباره قرمزپوش شد/ کاهش نزدیک به 15 هزار واحدی شاخص فلزات

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 24 مرداد 1402 گزارش می‌دهد.

بورس دوباره قرمزپوش شد/ کاهش نزدیک به 15 هزار واحدی شاخص فلزات اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه همچنان در تب و تاب اخبار منفی و مثبت قرار دارد و با روند نوسانی خود، سهانداران و فعالان این حوزه را سردرگم کرده است به گونه‌ای که معاملات با سرخ‌پوشی اکثریت نمادها و اقبال خریداران به برخی از تک سهم‌ها سپری شد.

در این راستا، امروز ارزش بازار بورس در پایان معاملات 9 هزار و 460 میلیارد تومان بود که از این مبلغ، 4 هزار و 103 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی است. البته 43 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود.

از سوی دیگر، گروه‌های خودرو، فلزات اساسی و انبوه سازی به ترتیب با ارزش معامله 460 میلیارد تومان ، 174 میلیارد تومان و 167 میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را به ثبت رساندند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات چهارمین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 18 هزار و 863 واحد افت داشت و به یک میلیون و 978 هزار و 167 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 9 هزار و 183 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 687 هزار و 137 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 14 هزار و 832 واحدی، رقم یک میلیون و 476 هزار و 168 واحد را نشان داد.

نمادهای «فملی»،«فولاد»،«خودرو»،«وبملت»،«حکشتی»،«تاپیکو»و«خساپا» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «ولغدر»،«قشهد»،«تکنو»،«ورنا»و«پردیس» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «ثمسکن»،«کماسه»،«فروس»،«وصنا»و«حفاری» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors