جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 22 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ثبت سفارش شمش طلا سیستمی شد/ تصمیم جدید درباره ارز حاصل از صادرات واحدهای فولادی

معاونت معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه ای به مهدی ضیغمی سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران از سیستمی شدن ثبت سفارش طلا خبر داد. 

ثبت سفارش شمش طلا سیستمی شد/ تصمیم جدید درباره ارز حاصل از صادرات واحدهای فولادی اخبار

به گزارش فولادبان، رضا محتشمی پور، معاونت معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه ای به مهدی ضیغمی سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران از سیستمی شدن ثبت سفارش طلا خبر داده است.

در متن این نامه آمده است: پیرو نامه شماره ۶١٩٨٧٣ مورخ ١۴٠٢/۴/٢۶ و استناد تصمیمات جلسه دهم کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تصمیمات جلسه مورخ ١۴٠٢/۴/٢۶ در دفتر معاونت محترم برنامه ریزی و مقررات سازمان توسعه تجارت مبنی اینکه منبعد کنترل واردات شمش طلا از بابت ارز حاصل صادرات واحدهای فولادی و پتروشیمی توسط بانک مرکزی براساس کد تعرفه ها و فهرست اعلامی صورت می گیرد و با توجه به
موافقت اعضای محترم جلسه ١۴٠٢/۴/٢۶ مبنی بر سیستمی شدن ثبت سفارش شمش طلا، دستور فرمائید شمش طلا با کد تعرفه ٧١٠٨١٢٠٠ از کارتابل فنی دفتر صنایع معدنی این معاونت حذف گردد. بدیهی است این معاونت به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در کارها تا اجرایی شدن موضوع و اعلام از طرف آن معاونت روند فعلی را ادامه خواهد داد.

همچنین به استناد تصمیمات جلسه دهم کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه منبعد کنترل واردات شمش طلا از بابت ارز حاصل صادرات واحدهای فولادی و پتروشیمی “توسط بانک مرکزی براساس کد تعرفه ها و فهرست اعلامی” صورت می گیرد و با توجه به سیستمی شدن ثبت سفارش شمش طلا، شمش طلا با کد تعرفه ٧١٠٨١٢٠٠ از کارتابل فنی دفتر صنایع معدنی حذف شد.

ثبت سفارش شمش طلا سیستمی شد/ تصمیم جدید درباره ارز حاصل از صادرات واحدهای فولادی اخبار

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors