جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از ایمیدرو به فولادبان اعلام کرد:

سرانجام تفحص مجلس از ایمیدرو چه شد؟/ تحقیق از نحوه واگذاری معادن تا نحوه استخدام‌ نیروها

عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان ایمیدرو ضمن بیان محورهای تحقیق و تفحص مجلس از ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان، آخرین اقدامات صورت گرفته توسط کمیته متبوع خود در این خصوص را تشریح کرد.

سرانجام تفحص مجلس از ایمیدرو چه شد؟/ تحقیق از نحوه واگذاری معادن تا نحوه استخدام‌ نیروها اخبار

اله‌وردی دهقانی در گفتگو با فولادبان با اشاره به اینکه پس از انتقادات فراوان فعالان و کارشناسان صنعتی و معدنی از برخی اقدامات صورت گرفته از سازمان ایمیدرو، اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از این سازمان در حال اجرا است.

وی گفت: پس از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان ایمیدرو، در سال گذشته هیات رئیسه مشخص و کارگروه‌ها تعیین شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در حال حاضر کارشناسان به جهت تداوم فرآیند تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه آن و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، از این سازمان و شرکت‌های مذکور فعالیت تحقیقاتی خود را انجام می‌دهند و در حال حاضر نیز اعضای کمیته در مرحله طرح سوالات خود و بررسی عملکرد این سازمان و زیر مجموعه‌های آن هستند و بعد از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و جمع‌بندی آن، گزارش‌های نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس تحقیقات انجام شده، موارد متنوع و زیادی در خصوص فعالیت‌های ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه آن احصاء و مورد بررسی قرار گرفته است که از جمله آنها می‌توان به نحوه واگذاری معادن و پهنه‌های اکتشافی که در اختیار این سازمان قرار داشت، نحوه استخدام‌ها، به کارگیری نیروها و پرداخت‌های آنها اشاره کرد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از ایمیدرو با تاکید بر اینکه موارد احصاء شده اما برای انتشار و اطلاع‌رسانی بیشتر، نیازمند جمع‌بندی‌های لازم است، تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توان در مورد جزئیات بیشتر این تحقیق و تفحص توضیح داد اما مجلس گزارش تحقیق و تفحص خود را آماده و برای تصمیم‌گیری به قوه قضاییه ارسال خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors