جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 17 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

۱۷ شرکت برای احداث ۴ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی مشخص شدند

وزارت نیرو اعلام کرد: ۱۷ شرکت به ظرفیت یک هزار و ۱۷۲ مگاوات در چهارمین مناقصه عمومی سرمایه‌گذاری برای احداث ۴ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی، برنده شدند.

۱۷ شرکت برای احداث ۴ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی مشخص شدند اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش فولادبان، چهارمین مناقصه عمومی سرمایه‌گذاری برای احداث ۴ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت نیرو، جلسه بازگشایی پاکت با حضور نمایندگان شرکت‌ها، اعضای کمیسیون مناقصات و اعضای کمیته فنی و بازرگانی برگزار شد.

در این مناقصه ۲۰۰ شرکت اسناد ارزیابی را دریافت کردند که ۱۸۰ شرکت امتیاز لازم برای شرکت در مناقصه را توسط سازمان انرژی‌های ساتبا دریافت کردند.

در نهایت ۱۷ شرکت به ظرفیت یک هزار و ۱۷۲ مگاوات برنده این مناقصه شدند. تاکنون در سه مناقصه برگزارشده برای احداث نیروگاه خورشیدی شرکت‌کنندگان به ترتیب یک هزار و ۸۸۵ مگاوات و در مناقصه چهارم یک هزار و ۱۷۲ مگاوات برنده شده‌اند که در مجموع حدود سه هزار و ۵۷ مگاوات از ۴ هزار مگاوات را شامل می‌شود.

بر این اساس، یکی از شرکت‌ها در ۳ ساختگاه به ظرفیت‌های ۲۱۵ مگاوات، ۳٠٠مگاوات و ۴۸۵ مگاواتی یعنی در مجموع هزار مگاوات برنده مناقصه شده است.

همچنین ۱۶ مرداد موعد ارسال دعوت‌نامه جهت عقد قرارداد توسط سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران (ساتبا) با برندگان مناقصه است.

۲۲ فروردین سال گذشته رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری برق ایران (ساتبا) گفته بود: برنامه احداث چهار هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی با استفاده از ظرفیت ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید به تصویب شورای اقتصاد رسیده و مصوبه آن نیز روز گذشته ابلاغ شده است.

محمود کمانی افزوده بود: برای تحقق این برنامه چهار هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی و سه هزار مگاوات نیروگاه بادی از طریق ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید احداث خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors