جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 07 مرداد 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های/ هفته سبز بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های/ هفته سبز بازار اخبار بورس فلزات بندر شانگهای, قیمت فولاد ضد زنگ, میلگرد کلاف, نرخ فولاد ضد زنگ

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از آغاز معاملات هفته با افزایش قیمت‌ها در بازار دارد. البته در ادامه هفته همین روند ادامه یافت به طوری که معاملات در تمامی روزها همراه با رشد قیمت‌ها بود.

جزئیات معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 24 جولای

در معاملات روز 24 جولای 2023 ( دوم مرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۵۳ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۹۱ یوآن به فروش رفت.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۷۵ یوآن و افزایش ۰٫۴ درصدی، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۲۲۱ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۹۱ یوآن افزایش داشت و رقم ۳ هزار و ۹۵۰ یوآن را نشان می‌دهد که افزایش ۲٫۳ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۸۳ یوآنی و ۲ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۱۷۶ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 25 جولای  

در معاملات روز سه‌شنبه 25 جولای 2023( سوم مرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۲۸ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۳۸ یوآن به فروش رفت.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۲۵۶ یوآن و افزایش ۱٫۷ درصدی، بر رو ی نرخ ۱۵ و ۱۴۶ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۴۳ یوآن افزایش داشت و رقم ۳ هزار و ۸۵۴  یوآن را نشان می‌دهد که افت ۸٫۳ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۴  یوآنی و ۰٫۰۹ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۹۳ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 26 جولای

در معاملات روز چهارشنبه 26 جولای 2023( چهارم مرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۵ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۸۶  یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۰٫۰۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۳۹ یوآنی و افزایش ۱٫۲ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۲۶۰ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۲۷ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۹۷۷  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۶  درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با  کاهش ۱۳ یوآنی و ۰٫۵ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۱۸۹ یوآن معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors