جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 مرداد 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ابراز شد؛

یک نماینده: از همه ابزارهای نظارتی برای بررسی وضعیت معادن استفاده خواهیم کرد/ دولت از ظرفیت معادن به نحو احسن استفاده نکرد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ایران یکی از غنی‌ترین کشورها در حوزه معادن است و ما می‌توانستیم از این پتانسیل بسیار خوب، برای دور زدن تحریم‌ها، ارزآوری، اشتغال جوانان و ظرفیت نخبگانی که در کشور وجود دارد، استفاده کنیم.

یک نماینده: از همه ابزارهای نظارتی برای بررسی وضعیت معادن استفاده خواهیم کرد/ دولت از ظرفیت معادن به نحو احسن استفاده نکرد اخبار اخبار کمیسیون آموزش مجلس, اخبار مجلس شورای اسلامی, اخبار معادن و فلزات, شیوا قاسمی پور نماینده مجلس

شیوا قاسمی پور در گفتگو با فولادبان با بیان اینکه ایران یکی از غنی‌ترین کشورها در حوزه معادن است، اظهارداشت: ما می‌توانستیم از این پتانسیل بسیار خوب، برای دور زدن تحریم‌ها، ارزآوری، اشتغال جوانان و ظرفیت نخبگانی که در کشور وجود دارد، استفاده کنیم که در عمل از آن استفاده نکردیم.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها می‌توانستیم از معادن برای رفع مشکلات مردم بهره ببریم، تاکید کرد: با قاطعیت می گویم که مشکلات ما مربوط به خارج از کشور نیست و خیلی از مسائل ما متوجه داخل مملکت است.

قاسمی پور گفت: اگر ما بتوانیم از ظرفیت‌های خدادادی در منطقه و کل ایران به درستی استفاده کنیم، پیشرفت بسیاری خواهیم داشت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در حوزه قانون‌گذاری و حتی بخش بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، اصلاً مشکلی وجود ندارد و فقط باید از این‌ موضوعات در جای درست و به درستی استفاده کنیم ولی متاسفانه تا امروز عملکردها اصلاً راضی کننده و مناسب شرایط کشور نبوده است.

قاسمی‌پور اظهار داشت: با نگاه منتقدانه می‌گوییم که اگر دولت از ظرفیت معادن به نحو احسن استفاده می‌کرد، شاید الان خیلی از مشکلات را در کشور شاهد نبودیم و می‌توانستیم به مرور، زنجیره ارزش را را تکمیل‌تر کنیم.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: مجلس یک‌سری ابزار نظارتی مثل استیضاح، طرح سوالات و تذکرات را در اختیار دارد که ما از همه ابزارهای نظارتی برای بررسی وضعیت معادن کشور استفاده خواهیم کرد.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors