جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 31 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ از سقوط تا صعود قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ از سقوط تا صعود قیمت‌ها در بازار اخبار قیمت میلگرد در بورس

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از آغاز معاملات با سقوط بیش از یک هزار یوآنی قیمت‌ها در بازار دارد به طوری که فولاد ضد زنگ در آغاز هفته یک هزار و سیصد یوآن ریزش داشت و در ادامه مجددا با افزایش قیمت مورد معامله قرار گرفت.

جزئیات معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 17 جولای

در معاملات روز 17 جولای 2023 ( بیست و ششم تیر 1402)، قیمت متوسط میلگرد بدون تغییر، با قیمت ۳ هزار و ۶۵۰ یوآن به فروش رفت.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت یک هزار و ۳۵۴ یوآنی و کاهش ۹٫۲ درصدی، بر روی نرخ ۱۳ هزار و ۲۴۱ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۳۱۵ یوآن کاهش داشت و رقم ۳ هزار و ۴۵۲  یوآن را نشان می‌دهد که افت ۸٫۳ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۳۹ یوآنی و ۰٫۹ درصد افت، با نرخ ۴۳ هزار و ۷۵ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ از سقوط تا صعود قیمت‌ها در بازار اخبار قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روز سه‌شنبه 18 جولای  

در معاملات روز سه‌شنبه 18 جولای 2023( بیستم و هفتم 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۱۳ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۶۳ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد یک هزار و ۳۱۳ یوآنی و افزایش ۹٫۹ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۵۵۴ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۳۳۳ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۷۸۵ یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۹٫۶ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۴ یوآنی و ۰٫۰۹ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۷۹ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 19 جولای

در معاملات روز چهارشنبه 19 جولای 2023( بیست وهشتم تیر 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۲ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۶۵  یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۰۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۴۱ یوآنی و افزایش ۱٫۲ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۵۹۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم  در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۱۲ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۷۷۳  یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۰٫۹  درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۱۲ یوآنی و ۰٫۵ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۶۰ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ از سقوط تا صعود قیمت‌ها در بازار اخبار قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روز پنجشنبه 20 جولای

در معاملات روز پنجشنبه 20 جولای 2023(بیست و نهم تیر 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۴۵ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۱۰ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۲۹۵ یوآنی و افزایش ۲ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۸۹۰ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۴۳ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۸۱۶ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افزایش ۱٫۱ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۳۷ یوآنی و ۰٫۹ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۹۷ یوآن معامله شد.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors