جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 30 تیر 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی چین/ روند صعودی قیمت‌ها تا چه زمانی ادامه می‌یابد؟

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی چین حکایت دارد.

افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی چین/ روند صعودی قیمت‌ها تا چه زمانی ادامه می‌یابد؟ اتحادیه ها و انجمن های فولاد احتمال افزایش قیمت میلگرد, اخبار چین, اقتصاد چین, پیش بینی قیمت میلگرد در هفته آینده, فست مارکتز, قیمت بیلت, قیمت میلگرد در بازار, قیمت میلگرد در بورس, قیمت میلگرد فولادی, معاملات فیوچرز

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، به دنبال اینکه فعالان بازار چین نسبت به احتمال افزایش تقاضا در فصل پاییز چشم‌انداز مثبتی داشتند، قیمت میلگرد در بازار داخلی چین افزایش یافت.

بازار داخلی

در این راستا، ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت میلگرد فولادی، بازار داخلی، exw شرق چین در بازه ۳ هزار و ۶۰۰ یوآن تا ۳ هزار و ۶۲۰ یوآن (۵۰۲ تا ۵۰۵ دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی در مقایسه با روز قبل، افزایش ۲۰ یوآنی را نشان می‌دهد. این محصول در روز قبل در بازه ۳ هزار و ۵۸۰ یوآن تا ۳ هزار و ۶۰۰ یوآن معامله می‌شد.

در همی حال، برخی فعالان بازار اظهار داشتند که برای افزایش تقاضا در بازار داخلی، سیاست‌های محرک اقتصادی کارساز خواهند بود.

با توجه به چشم‌انداز مثبت، معاملات فیوچرز میلگرد ماه اکتبر با رشد ۶۲ یوآنی نسبت به روز قبل انجام شدند.

قیمت معاملات اسپات نیز از این رویه پیروی کردند و آربیتراژ نیز به دلیل تفاوت قیمتی ۱۲۰ تا ۱۴۰ یوآنی فعال بود. به گفته فعالان بازار، تاجران میلگرد را در بازار اسپات خریده و در معاملات فیوچرز به فروش می‌رسانند.

در همین حال، بازرگانی در بازار شانگ‌های اظهار داشت: تقاضا در بازارهای نهایی به دلیل افزایش دمای هوا کاهش یافت.

زمزمه بازار

در همین حال، یک تحلیلگر بازار مطرح کرد: جو اصلی بازار حول محور پیش‌بینی افزایش تقاضای میلگرد در بازه سپتامبر-اکتبر می‌چرخد و فعالان بازار واقعیت کاهش تقاضا در بازارهای نهایی را نادیده می‌گیرند. این مساله ممکن است منجر به افزایش قیمت میلگرد در آینده نزدیک شود.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین در تاریخ ۱۸ ژوئیه (۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲)، ۳هزار و ۵۳۰ یوآن به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ در مقایسه با روز قبل، ۲۰ یوآن کاهش یافت.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

همچنین معاملات فیوچرز ماه اکتبر میلگرد با قیمت ۳ هزار و ۷۴۹ یوآن به ازای هر تن انجام شدند که این قیمت در مقایسه با روز قبل ۶۲ یوآن رشد نشان می‌دهد. قیمت توافقی معاملات این بورس در روز قبل ۳ هزار و ۶۸۷ یوآن به ازای هر تن گزارش شده بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors