جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 25 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – یکشنبه 25 تیر ماه؛

شاخص کل بورس کانال 2 میلیونی را از دست می‌دهد؟/ دست و پا زدن شاخص فلزات اساسی در روند نزولی

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 25 تیر 1402 گزارش می‌دهد.

شاخص کل بورس کانال 2 میلیونی را از دست می‌دهد؟/ دست و پا زدن شاخص فلزات اساسی در روند نزولی اخبار آخرین اخبار نماد غشهد در بورس

به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه برخلاف روز گذشته که تا حدودی روند خوبی را طی کرد، امروز نتوانست به راه خود ادامه دهد و مانند چند هفته گذشته در روند نزولی شارپی قرار گرفت. در این راستا، اگر بازار به همین منوال به کار خود ادامه دهد، می‌توان گفت شاخص کل به زودی کانال 2 میلیون واحدی را از دست خواهد داد.

امروز 958 ميليارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد و ارزش معاملات خرد به 5 هزار و 100 میلیارد تومان رسید. همچنین ارزش کل معاملات امروز بازار 9 هزار و 165 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 5 هزار و 200 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی است.

از سوی دیگر، گروه‌های خودرو، بانک‌ها و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله 430 میلیارد تومان، 301 میلیارد تومان و 250 میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را به ثبت رساندند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات دومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 49 هزار و 593 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 21 هزار و 297 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 19 هزار و 515 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 708 هزار و 496 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 28 هزار و 811 واحدی، رقم یک میلیون و 457 هزار و 691 واحد را نشان داد.

نمادهای «فارس»،«فولاد»،«شستا»،«تاپیکو»،«شپنا»،«وبملت»و«وغدیر» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «غشهد»،«شدوص»،«سدشت»،«چافست»و«دتماد» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «شلعاب»،«کطبس»،«ختور»،«خنصیر»و«قپیرا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors