جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 25 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
تازه نرین آمارهای رسمی نشان می دهد:

رشد ۱۰ درصدی تولید فولاد ایران در بهار 1402+جزئیات/ از کاهش تولید اسلب تا جهش 22 درصدی تولید تیرآهن

آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از تولید انواع محصولات زنجیره فولاد در سه ماهه نخست سال جاری حکایت از افزایش 10.5درصدی تولید محصولات میانی دارد.

رشد ۱۰ درصدی تولید فولاد ایران در بهار 1402+جزئیات/ از کاهش تولید اسلب تا جهش 22 درصدی تولید تیرآهن اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش فولادبان، براساس تازه ترین آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد میانی کشور در فصل بهار امسال ۹ میلیون و ۴۷۸ هزار تن بوده است که رشد ۱۰.۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت تولید کل محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 5 درصدی و تولید آهن اسفنجی رشد ۸.۲ درصدی داشته است.

وضعیت تولید محصولات فولادی

تازه نرین آمارهای رسمی نشان می دهد: در سه ماهه نخست امسال در مجموع تولید محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۵ درصدی داشته است. مجموع تولید محصولات فولادی در سه ماهه نخست امسال، ۵ میلیون و ۹۵۷ هزار تن بوده است.

در این مدت ۳ میلیون و ۴۱۳ هزار تن محصولات طویل و ۲ میلیون و ۵۴۳ هزار تن محصولات تخت در کشور تولید شده که رشد تولید محصولات طویل ۳.۸ درصد و رشد تولید محصولات تخت ۹.۰ درصد بوده است.

همچنین تولید میلگرد در سه ماهه سال جاری، ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تن بوده که افزایش ۱.۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. تولید تیرآهن نیز با افزایش ۲.۲۲ درصدی به ۳۹۷ هزار تن رسیده است.

علاوه بر اینف میزان تولید ورق گرم کشور در سه ماهه نخست سال جاری ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار تن بوده که افزایش ۶.۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. میزان تولید ورق سرد هم ۵.۶ درصد افزایش و ورق پوششدار نیز ۱.۱۱ درصد افزایش یافته است.

وضعیت تولید آهن اسفنجی

در عین حال، تولیدکنندگان آهن اسفنجی در سه ماهه سال جاری ۹ میلیون و ۹۷۴هزار تن از این محصول را تولید کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۸.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

در جدول زیر جزئیات آمار تولید فولاد کشور در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل را ببینید:

 

رشد ۱۰ درصدی تولید فولاد ایران در بهار 1402+جزئیات/ از کاهش تولید اسلب تا جهش 22 درصدی تولید تیرآهن اتحادیه ها و انجمن های فولاد

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors