جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران 23 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ تداوم ثبات قیمت آهن و فولاد در بازار

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران گفت: بازار آهن با ثبات به کار خود ادامه می‌دهد و پیشنهاد فروش میلگرد هر کیلوگرم 24 هزار تومان به علاوه ارزش افزوده با فروش عرفی یک تا دو ماه در بازار ارائه می‌شود.

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ تداوم ثبات قیمت آهن و فولاد در بازار اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران قیمت شمش فولاد, قیمت فولاد در بورس کالا, قیمت میلگرد در بورس

محمدصادق چیت ساز در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد اظهارداشت: معاملات میلگرد در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در بورس کالا 32 هزار تن با قیمت هر کیلوگرم 22 هزار و 730 تومان تایید و معامله شد که این نرخ نسبت به هفته گذشته ۸۵ تومان افزایش قیمت در هر کیلوگرم را نشان می‌دهد. همچنین قیمت هرکیلوگرم شمش فولادی القایی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 19 هزار و 600 تومان بود که نسبت به روز گذشته هر کیلوگرم 90 تومان کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: در این راستا، بازار آهن با ثبات به کار خود ادامه می‌دهد و پیشنهاد فروش میلگرد هر کیلوگرم 24 هزار تومان به علاوه ارزش افزوده با فروش عرفی یک تا دو ماه در بازار ارائه می‌شود. بر همین اساس، قیمت محصولات ذوب آهن به ویژه تیرآهن در هر شاخه بین 70 تا 100 هزار تومان کاهش قیمت را به ثبت رسانده است.

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران، ورق گرم با کیفییت ST37 و ST 52 با کاهش قیمت هرکیلوگرم 200 تا 500 تومان با با نرخ 28 هزار و 500 تومان در بازار تهران عرضه می‌شود.

چیت ساز در پایان تصریح کرد: پروفیل جهان، با ورق ۲ میلی‌متر فولاد مبارکه هر کیلوگرم 35 هزار و 600 تومان تحویل انبار تهران معامله می‌شود. از طرفی، قیمت تیرآهن نمره ۱۴ هر شاخه 4 میلیون و 250 هزار تومان، تیرآهن نمره ۱۶ هر شاخه 5 میلیون و 50 هزار تومان و تیرآهن نمره ۱۸ هر شاخه 6 میلیون و 150 هزار تومان در بازار تهران نرخ گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محصول نبشی سایز ۴۰ با ضخامت ۴ هرکیلوگرم به قیمت 27 هزار تومان و ناودانی نمره ۱۴ هر کیلوگرم 28 هزار و 400 تومان تحویل بازار تهران عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors