جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 22 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

بررسی بازار محصولات تخت صادراتی به آمریکای جنوبی

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از بررسی بازار محصولات تخت صادراتی به آمریکای جنوبی حکایت دارد.

بررسی بازار محصولات تخت صادراتی به آمریکای جنوبی اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، روند قیمت محصولات تخت صادراتی به آمریکای جنوبی به دلیل ثبات قیمت‌های پیشنهادی چین، نامشخص اعلام شد.

بسیاری از پیشنهادات قیمتی کویل ورق گرم چین با گرید SS400 در بازه 610 تا 615 دلار به ازای هر تن cfr برزیل و یا 600 تا 610 دلار به ازای هر تن cfr ساحل اقیانوس آرام شنیده شدند.

این درحالی است که قیمت‌ها وابسته به کارخانه، گرید محصول و شرایط اقتصادی متفاوت بودند.

در همین حال، قیمت اکثر کارخانه‌ها ثابت و یا با رشد جزئی گزارش شدند که این موضوع ناشی از عدم رغبت فولادسازان به قبول پیشنهاد کمتر خریداران بود.

براساس گفته فعالان بازار، بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی به فروش محصول با ارز داخلی علاقه‌مند شدند، زیرا نرخ ارز داخلی درحال افزایش است. تاجری در این باره بیان کرد: برخی مشتریان فرصت رشد نرخ بهره و کاهش قیمت را غنیمت شمردند تا میانگین قیمت محصولات انبار خود را کاهش دهند.

همچنین پیشنهادات قیمتی کره جنوبی در بازه قیمتی 600 تا 610 دلاربه ازای هر تن cfr ساحل اقیانوس آرام شنیده شدند. ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت کویل ورق گرم فولادی، واردات، cfr بنادر اصلی آمریکای جنوبی در بازه 585 تا 625 دلار به ازای هر تن گزارش شد که این بازه قیمتی حاکی از رشد 5 دلاری نسبت به هفته قبل است. این محصول در هفته گذشته با قیمت 580 تا 620 دلار معامله می‌شد.

از طرفی دیگر، قیمت ورق فولادی با ضخامت بالا کاهش جزئی یافت. بنا بر ارزیابی قیمت فست‌مارکتز، قیمت ورق فولادی با ضخامت بالا، cfr بنادر اصلی آمریکای جنوبی در بازه 630 تا 690 دلار به ازای هر تن شنیده شد که در مقایسه با هفته پیش، افت 10 دلاری نشان می‌دهد. نرخ معامله این محصول در هفته قبل 640 تا 700 دلار بود.

قیمت کویل ورق سرد منطقه نیز اندکی تغییر یافت. ارزیابی این نشریه نشان می دهد قیمت کویل ورق سرد فولادی، واردات، cfr بنادر اصلی آمریکای جنوبی در روز جمعه را 660 تا 670 دلار به ازای هر تن نشان می‌دهد. بازه قیمتی این محصول در هفته قبل 650 تا 675 دلار به ازای هر تن اعلام شده بود.

در همین حال، قیمت ورق روکش‌دار در بسیاری از موارد ثابت و برخی موارد دیگر با رشد جزئی گزارش شد. فروش محموله‌هایی با حجم پایین، حتی کمتر از هزار تن، در برزیل شنیده شد.

براساس ارزیابی فست‌مارکتز، قیمت ورق گرم گالوانیزه، واردات، cfr بنادر اصلی آمریکای جنوبی، 720 تا 750 دلار به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود.

همچنین قیمت ورق گالوالوم، واردات، cfr بنادر اصلی آمریکای جنوبی در بازه 800 تا 830 دلار به ازای هر تن برآورد شد که این بازه قیمتی در مقایسه با هفته قبل، رشد 10 دلاری نشان می‌دهد. نرخ معامله این محصول در هفته گذشته 790 تا 820 دلار گزارش شده بود.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors