جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – سه‌شنبه 13 تیر ماه؛

شاخص کل بورس کانال 2 میلیون و 200 هزار واحدی را پس گرفت/ رشد 33 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 13 تیر 1402 گزارش می‌دهد.

شاخص کل بورس کانال 2 میلیون و 200 هزار واحدی را پس گرفت/ رشد 33 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی اخبار آخرین اخبار نماد غشهد در بورس, اخبار معادن و فلزات

به گزارش خبرنگار فولادبان، بورس تهران امروز توانست با گذر از روندهای سبز کمرنگ و شارپ قرمز رنگ، به محدوده 2 میلیون و 200 هزار واحدی در شاخص کل بازگردد. امروز ارزش کل بازار بورس در پایان معاملات 12 هزار و 484 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 7 هزار و 725 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی است. در این راستا، 62 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود. البته در پایان بازار، حدود 108 ميليارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد.

همچنین گروه‌های خودرو، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله 639 میلیارد تومان، 373 میلیاردتومان و 354 میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را رقم زدند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات چهارمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 18 هزار و 694 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 202 هزار و 100 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 9 هزار و 951 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 773 هزار و 298 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 33 هزار و 709 واحدی، رقم یک میلیون و 571 هزار و 682 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«فملی»،«حکشتی»،«وتجارت»،«پارسان»،«شپدیس»و«ومعادن» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «بترانس»،«دتماد»،«دامین»،«سکرما»و«خفنر» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «لابسا»،«سیلام»،«غشهد»،«وملی»و«شیراز» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors