جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 12 تیر 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

تداوم رکود بازار آهن خام صادراتی روسیه/ قیمت‌ها به کف نزدیک می‌شوند

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از تداوم رکود بازار آهن خام صادراتی روسیه حکایت دارد.

تداوم رکود بازار آهن خام صادراتی روسیه/ قیمت‌ها به کف نزدیک می‌شوند اتحادیه ها و انجمن های فولاد اخبار بازار آهن روسیه, بازار آهن, جدیدترین خبر های فولاد روسیه, رکود در بازار فولاد, روسیه, فست مارکتز, قیمت آهن خام

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در حالی در یک هفته اخیر بازار آهن خام صادراتی روسیه راکد گزارش شد که برخی فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند قیمت‌ها در ماه ژوئیه به کف برسند.

ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت آهن خام با درصد فسفر بالا، صادارت، فوب بندر اصلی دریای سیاه، CIS در بازه 330 تا 365 دلار به ازای هر تن محاسبه شد که با توجه به عدم گزارش فعالیت در بازار، این بازه قیمتی در مقایسه با هفته قبل ثابت بود.

در همین حال، یک خریدار اروپایی در بازار بیان کرد: بازار هنوز راکد است اما به کف قیمتی نزدیک می‌شود، زیرا پیش‌بینی می‌شود بازار محصولات تخت فولادی رونق یابد.

فعال دیگری در بازار اروپا مطرح کرد: هنوز انتظار می‌رود قیمت آهن خام بیش از این کاهش یابد اما من گمان می‌کنم در ماه ژوئیه به کف برسد. خریداران به طور معمول ترجیح می‌دهند در بازار نزولی منتظر بمانند ولی به نظر می‌رسد این دفعه برای مدت طولانی منتظر مانده‌اند و پیش از اینکه تصمیم به شارژ ذخایر خود بگیرند، قیمت‌ها شروع به افزایش خواهند کرد.

براساس ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت آهن خام، واردات، cfr ایتالیا در بازه 400 تا 405 دلار به ازای هر تن ثابت باقی ماند.

در عین حال، شنیده شده است یک صادرکننده روسی آهن خام را با قیمت 480 یورو (524.83 دلار) به ازای هر تن FCA به عرضه کرد. البته خریداران این قیمت را نامتعارف دانستند، زیرا از طرف برزیل قیمت پیشنهادی کمتری دریافت کرده‌ند.

براساس ارزیابی این نشریه، قیمت آهن خام، صادرات، فوب بندر اصلی دریای بالتیک، CIS در بازه 410 تا 435 دلار به ازای هر تن شنیده شد که این بازه قیمتی نسبت به هفته پیش تغییری نشان نمی دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors