جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل ذوب‌آهن به فولادبان مطرح کرد؛

سرمایه در گردش فعلی دیگر جوابگوی تامین نیازهای تولید نیست/ بانک مرکزی و وزارت اقتصاد زودتر وارد میدان شوند

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: برای برون رفت از این چالش بازار سرمایه، بانک مرکزی و وزرات اقتصاد باید مکانیزم های جدیدتری برای تامین سرمایه در گردش شرکت های تولیدی علی الخصوص فولاد آماده کنند تا مورد استقبال قرار گیرند.

سرمایه در گردش فعلی دیگر جوابگوی تامین نیازهای تولید نیست/ بانک مرکزی و وزارت اقتصاد زودتر وارد میدان شوند اخبار

مهدی کوهی، در گفتگو با فولادبان با اشاره به افزایش قیمت و ورودی‌های دیگر برای صنعت و تولید فولاد، اظهار داشت: با روند افزایشی قیمت‌ها، سرمایه در گردش فعلی جوابگوی تامین نیازهای تولید نخواهد بود.

وی گفت: برای برون رفت از این چالش بازار سرمایه، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد باید مکانیزم‌های جدیدتری برای تامین سرمایه در گردش شرکت‌های تولیدی علی الخصوص فولاد آماده کنند تا مورد استقبال قرار گیرند.

مدیرعامل ذوب‌آهن در ادامه با اشاره به پروژه های تعریف شده از سوی وزارت اقتصاد، تصریح کرد: این پروژه ها در راستای جذب سرمایه های اندک در بازار، در شرکت ملی مس، صدر تامین و شرکت‌های صنعت آلومینیوم آغاز شده است که روند مثبتی را ایجاد خواهد کرد.

مهدی کوهی خاطر نشان کرد: در گذشته تامین مالی پروژه‌ها از طریق دریافت وام از بانک‌ها صورت می‌گرفت اما با توجه به سطح ارائه خدماتی که توسط بانک مرکزی ابلاغ شده، دیگر ظرفیت‌های لازم برای ارائه وام‌های تازه به صنایع قدیمی وجود ندارد و به نظر می‌رسد زمان تامین مالی از طریق استفاده از بازارهای سنتی سپری شده است و ضرورت دارد در راستای بازسازی و ایجاد طرح‌های توسعه از بازارهای نوین مالی مانند بازار اوراق مرابحه بهرمند شویم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در پایان تصریح کرد: باید به عنوان فعالان بازار سرمایه و صنعت، راه‌هایی برای حل چالش‌های موجود در بازار سرمایه ایجاد کنیم و طی هماهنگی با یکدیگر در انجمن فولاد و با نظام بانکی، از مزایای آن بیش از پیش بهرمند شویم.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors