جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد:

حرکت به سمت نظام تک نرخی ارز و پیش بینی پذیری بازار ارز در برنامه هفتم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه برنامه هفتم کمک می‌کند بازار ارز تحت نظارت بهتر و بیشتر قرار بگیرد و به تدریج بتوانیم بازار ارز را مدیریت پذیر و پیش بینی پذیر کنیم.

حرکت به سمت نظام تک نرخی ارز و پیش بینی پذیری بازار ارز در برنامه هفتم اخبار

به گزارش فولادبان، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست تبیین اولویت‌های اقتصادی برنامه هفتم گفت: امروز فرصتی فراهم شد تا در محضر نمایندگان اندیشکده‌های اقتصادی، تعدادی از فعالان اقتصادی به ویژه شرکت‌های بزرگ باشیم و دیدگاه‌هایی را که در ارتباط با لایحه برنامه هفتم دارند، بشنویم و از آن استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نکات خوبی در این نشست دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که نسبت به برخی از مواد پیشنهادی در لایحه برنامه هفتم بود، بیان شد، عنوان کرد: تلاش کردیم در این جلسه تبیین کنیم که رویکرد برنامه هفتم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی است. در این راستا، قطعا یکی از پایه‌های اصلی برنامه هفتم استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیر دولتی و خصوصی واقعی است.

منظور ادامه داد: در جای جای برنامه هفتم احکامی را پیشنهاد کرده‌ایم که به اطمینان بخشی به بخش خصوصی، پشتیبانی و حمایت از این بخش برای سرمایه گذاری بیشتر و حتی اجرای طرح‌های عمرانی و تملکی که باید دولت اجرا کند، کمک می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در حوزه موضوع ثبات اقتصادی به ویژه در خصوص بازار ارز و نرخ‌های متعدد ارز موجود در بازار دغدغه‌هایی مطرح شد، گفت: ما کم کم باید به طرف نظام تک نرخی ارز حرکت کنیم و سیاست دولت نیز این است که بتوانیم بازار ارز را پیش بینی پذیر کنیم و در لایحه نیز پیش بینی‌هایی شده که کمک می‌کند بازار ارز تحت نظارت بهتر و بیشتر قرار بگیرد و به تدریج بتوانیم بازار ارز را مدیریت پذیر و پیش بینی پذیر کنیم.

وی عنوان کرد: در موضوعات دیگری نیز به ویژه در حوزه مالیاتی نگرانی‌هایی مطرح شد و تلاش کردیم مواد مالیاتی را که در برنامه هفتم آمده برای عزیزان تبیین کنیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors