جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 09 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/آرامش در بازار دلار، طلا و سکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/آرامش در بازار دلار، طلا و سکه اخبار تغییرات نرخ دلار, قیمت دلار صرافی ملی, قیمت سکه امامی, قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی, نرخ ارز در بازار, نرخ دلار امروز, نرخ دلار در بازار آزاد, نرخ سکه امامی, نرخ سکه امروز, نرخ طلای ۱۸ عیار امروز, نرخ یورو امروز

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در بازه زمانی همانند هفته گذشته  در کانال 48 تا 49 هزار تومان در رفت و برگشت بود. در همین حال، قیمت سکه هم در کانال 28 میلیونی تومانی ثابت ماند. البته معاملات طلا گرمی با رشد قیمتی مواجه شد و تا کانال دو میلیون و 300 هزار تومانی افزایش پیدا کرد.

ریز معاملات روز شنبه سوم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۹۱ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۱۰۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۲۰ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۱ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه چهارم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۷۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۸۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۵۸۲ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۳۳ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۱ دلار (روز گذشته ) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه پنجم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۳۵۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۸۴ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، بدون تغییر، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۳۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه ششم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۵۳۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۰۵ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۰ هزار و ۳۲۰ تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۶ دلار معامله شد که تنها ۷ سنت کاهش قیمت داشت.

 ریز معاملات روز چهارشنبه هفتم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه،حول و حوش ۴۹ هزار و 250 تومان مبادله شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و 940 تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و 262 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و 390 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش یک هزار و 700 تومانی با قیمت دو ‌میلیون و 839 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 906 دلار معامله شد.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors