جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 09 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

شایعاتی که قیمت میلگرد در بازار داخلی چین را گران کرد

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از رشد قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دنبال شایعه‌ها پیرامون کاهش تولید در شمال چین جکایت دارد.

شایعاتی که قیمت میلگرد در بازار داخلی چین را گران کرد اتحادیه ها و انجمن های فولاد اخبار چین, پیش بینی قیمت میلگرد در هفته آینده, فست مارکتز, قیمت بیلت, قیمت میلگرد فولادی, معاملات فیوچرز

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل شایعه‌های فعالان بازار پیرامون محدودیت تولید در تانگ‌شان، قطب فولادسازی شمال چین افزایش یافت.

 بازار داخلی

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت میلگرد فولادی، بازار داخلی، exw شرق چین بین 3 هزار و 640 یوآن تا 3 هزار و 660 یوآن (504 تا 506 دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی حاکی از رشد 50 یوآنی نسبت به روز قبل است. این محصول در این مدت بین 3 هزار و 590 یوآن تا 3 هزار و 610 یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

به گفته منابع بازار، حدس و گمان‌های فعالان بازار منجر به افزایش قیمت میلگرد در روروز پیایی پس از گسترش شایعه‌ها درباره تعلیق فعالیت سینتر و نورد برای بهبود کیفیت هوا در بازار شد، این درحالی است که با استناد به این حقیقت که بسیاری از کارخانه‌ها از مقامات دولتی شهر تانگ‌شان بیانیه رسمی در این‌باره دریافت نکرده‌اند، این شایعات به صورت گسترده نادرست تلقی شدند.

در همین حال، یک تاجر در شانگ‌های اظهار داشت: پیش‌بینی کاهش تولیدات کارخانه‌های فولادی در حال حاضر به دلیل بازه زمانی رکود فصلی به نظر منطقی می‌رسد و به همین دلیل است که فعالان بازار نسبت به این شایعات واکنش نشان دادند.

زمزمه بازار

با این حال، یک تاجر ثانویه در بازار شانگ‌های بیان کرد: تجارت‌خانه‌هایی که روز قبل میلگرد را در بازه 3 هزار و 590 یوآن تا 3 هزار و 610 یوآن به ازای هر تن خریداری کردند، با فروش محصول حدود 50 یوآن سود دریافت کردند. خریداران بازار نهایی نیز با توجه به بهبود شرایط جوی در بسیاری از مناطق شرق چین، میزان خرید خود را افزایش دادند.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین 3 هزار و 520 یوآن به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ در مقایسه با روز قبل 50 یوآن رشد یافت.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

همچنین معاملات فیوچرز ماه اکتبر میلگرد با قیمت 3 هزار و 728 یوآن به ازای هر تن انجام شدند که این قیمت در مقایسه با روز قبل61 یوآن افزایش نشان می‌دهد. قیمت توافقی معاملات این بورس در این مدت 3 هزار و 667 یوآن به ازای هر تن گزارش شده بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors