جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ پیش‌بینی روند صعودی معاملات تا پایان تابستان

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار هفته آینده به احتمال زیاد روزهای ابتدایی را با رنگ قرمز آغاز به کار کند. البته این روند منفی، بسیار سبک خواهد بود.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ پیش‌بینی روند صعودی معاملات تا پایان تابستان اخبار آینده بازار فولاد

محمدباقر خادمی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه اظهارداشت: در هفته جاری بورس تهران در روند نزولی قرار گرفت که این روند از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.

وی گفت: در واقع، روند کاهشی قیمت‌ها با شتاب زیادی، بسیاری از سهم‌ها را اصلاح کرد و معمولاً در پایان روندهای نزولی و اصلاحی روند حجم‌ها به شدت کاهش یافته و سهام منفی و مثبت قابل توجهی نخواهند داشت.

خادمی اضافه کرد: به احتمال زیاد هفته آینده شاهد پایان روند نزولی باشیم، چرا که حجم معاملات به شدت کاهش یافته که اتفاق خیلی خوبی است. در واقع، کاهش ارزش معاملات در روندهای نزولی نشان دهنده این است که فروشنده‌ای در بازار سرمایه وجود ندارد و بازار آماده آغاز روند صعودی است.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به برخی اخبار مبنی بر افزایش نرخ خوراک، تصریح کرد: این نامه بازی‌ها قاعدتاً در بورس تأثیر خواهد گذاشت اما معمولاً تجربه نشان داده همیشه در پایان اصلاح روند منفی بازار، چنین نامه‌ها و اخبار منفی منتشر می‌شود به گونه‌ای که این اتفاق کاملاً قابل پیش بینی بود.

خادمی در پایان اظهارداشت: بازار سرمایه هفته آینده به احتمال زیاد روزهای ابتدایی را با رنگ قرمز آغاز به کار کند. البته این روند منفی، بسیار سبک خواهد بود. از سوی دیگر، در اواسط هفته روند سبز رنگ در معاملات مشاهده خواهد شد و این روند تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors