جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بورس کالا 01 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار بورس کالا قیمت شمش فولاد, قیمت فولاد آلیاژی, قیمت میلگرد در بورس

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه بیست و نهم خرداد ماه، ۲۰۴ ‌هزار و ۷۲۱ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۴٫۵ درصد آن، یعنی ۱۰۲ ‌هزار و ۷۸۰ تن به فروش رسید، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۴ هزار و ۷۲۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۰٫۲۹ درصدی را رقم زد.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه

در معاملات روز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۷۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که  یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۲۶ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۴۹٫۲ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای یک‌هزار تن میلگرد آلیاژی، یک‌هزار و ۴۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۵ هزار و ۴۲۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، ناودانی که ۲۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۵۲ هزار و ۸۹۲ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۲ ‌هزار و ۶۲۲ تن تقاضا از سوی مشتریان برای تیرآهن ثبت شد که ۷۳۶ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد خودرو به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۴۷ هزار و ۱۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۶۴ هزار و ۳۹۹ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۱۱ هزار و ۸۵۰ تنی برای ۱۲ هزار و ۲۵۰ تن ورق سرد لوازم خانگی روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات ورق گرم خودرو ۳۵ هزار و ۰ تن بود و تقاضا برای این محصول نیز به همین میزان رقم خورد.

با این حال، برای ۴۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۴۸۱ هزار تن تقاضا از سوی خریدار وجود داشت. در طول معاملات قیمت میانگین  ۳۶ هزار و ۲۴۸ ریال برای این محصول رقم خورد.

علاوه بر این، ۳۵۴ هزار تن تقاضا برای ۵۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن راه یافته به تابلوی معاملات ثبت شد.

در پایان، ۱۲۳ هزار تن آهن اسفنجی به تابلوی معاملات راه یافت و ۱۶۳ هزار و ۷۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۲۷ هزار و ۹۸ ریال می‌باشد.

 

ریز معاملات روز یکشنبه بیست و هشتم خرداد ماه

در معاملات روز یکشنبه بیست و هشتم خرداد ماه ۱۴۰2، از ۳۵ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، یک‌هزار و ۵۰۰ تن یعنی معادل ۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۵ ‌هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۴ درصد آن، یعنی یک‌هزار و ۵۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۳۸ هزار و ۶۳۹ ریال است که از ثبات قیمت پایه این محصول حکایت دارد.

 

ریز معاملات روز دوشنبه بیست و نهم خرداد ماه

در معاملات روز دوشنبه بیست و نهم خرداد ماه ۱۴۰2، از ۲۶۷ هزار و ۴۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۱۲۱ هزار و ۵۳۰ تن یعنی معادل ۴۵٫۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۰۴ ‌هزار و ۷۲۱ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۴٫۵ درصد آن، یعنی ۱۰۲ ‌هزار و ۷۸۰ تن به فروش رسید، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۴ هزار و ۷۲۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۰٫۲۹ درصدی را رقم زد.

همچنین ۱۶ تن از حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۹۱ هزار ریال به فروش رسید که نشان از ثبات قیمت آن دارد.

امروز فروشندگان ورق رنگی به میزان یک هزار و ۵۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و ۱۰۰ تن از آن با قیمت ۴۷۶ هزار و ۲۵۳ ریال به فروش رفت.

علاوه بر این، ۴۵۰ تن ورق سردB در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۱۰۰ درصد آن خریداری شد، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۳۳۵ هزار ۸۶۳ ریال برای این نوع ورق به ثبت رسید.

در پایان معاملات مشتریان ۱۰۰ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل یک هزار و ۶۵۰ تن را با قیمت موزون ۴۴۷ هزار و ۳۷ ریال خریداری کردند.

 

ریز معاملات روز سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه

در معاملات روز سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه ۱۴۰2، از ۶۹ هزار و ۶۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۶۰ هزار و ۸۰ تن یعنی معادل ۸۴  درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۵۲ ‌هزار و ۳۰۰ تن میلگرد ساده صنعتی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن فروش رسید، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۷۸ هزار و ۳۳۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشت.

همچنین تمامی ۲ هزار تن ورق سرد B با قیمت میانگین موزون ۳۳۵ هزار و ۵۶۸ ریال به فروش رسید که از رشد ۶٫۴ درصدی آن نسبت به قیمت پایه حکایت دارد.

علاوه بر این، ۶ هزار و ۵۰۰ تن ورق گالوانیزه G،  با قیمت ۴۳۸ هزار و ۸۴ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

 

ریز معاملات روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه

در معاملات روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۲۵۱ هزار و ۶۲۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که  ۹۰ هزار و ۶۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۶۴٫۳ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۶۳ هزار و ۹۲۴ تن میلگرد، ۳۸ ‌هزار و ۸۱۱ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۶ هزار و ۵۷۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، نبشی که ۱۱۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲۲۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۳۴ هزار و ۷۲ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۱۳ ‌هزار و ۹۳۴ تن تقاضا از سوی مشتریان برای تیرآهن ثبت شد که یک‌هزار و ۲۲۹ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.

در پایان، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه یافت و ۴۵۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۶۰ هزار و ۵۱۲ ریال می‌باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors