جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 01 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

بررسی بازار محصولات تخت فولادی در امارات و عربستان

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد نشان می دهد واردکنندگان محصولات تخت فولادی امارات متحده عربی و عربستان سعودی پیشنهادات قیمتی بالا دریافت می‌کنند اما ترجیح می‌دهند صبر کنند

بررسی بازار محصولات تخت فولادی در امارات و عربستان اتحادیه ها و انجمن های فولاد آینده بازار فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، واردکنندگان محصولات تخت فولادی امارات متحده عربی و عربستان سعودی پیشنهادات قیمتی بالایی دریافت کردند اما به دلیل رکود بازار در آستانه عید قربان و تعطیلات تابستانی از ثبت سفارش خودداری کردند.

عید قربان در هفته آینده جشن گرفته خواهد شد و خریداران ترجیح دادند تا پس از این جشن سفارشات خودد را به تعویق بیندازند.

امارات متحده عربی

در همین حال، کویل ورق گرم هند در بازه 620 تا 640 دلار به ازای هر تن cfr به امارات متحده عربی پیشنهاد شد که این بازه قیمتی نشان از رشد نسبت به بازه قبلی در هفته گذشته (590 تا 630 دلار به ازای هر تن cfr) دارد.

همچنین کویل ورق گرم چین با قیمت 580 تا 610 دلار به ازای هر تن cfr عرضه شد، این درحالی است که بازه پیشنهادی این کشور در هفته پیش، 570 تا 590 دلار به ازای هر تن cfr گزارش شده بود.

علاوه بر این، کویل ورق گرم عربستان سعودی با قیمت 615 دلار به ازای هر تن cpt به امارات متحده عربی ارائه شد.

در همین حال، هیچ معامله‌ای در طول هفته گزارش نشد.

ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت کویل ورق گرم فولادی، cfr جبل علی، امارات متحده عربی 580 تا 620 دلار به ازای هر تن گزارش شد. بازه پیشنهادی این محصول در هفته قبل، 570 تا 600 دلار به ازای هر تن بود.

ورق گرم گالوانیزه با ضخامت یک میلی‌متر و روکش Z275 هند نیز با قیمت 810 تا 840 دلار به ازای هر تن cfr به این کشور پیشنهاد شد که این بازه قیمتی حاکی از رشد نسبت به پیشنهادات قبلی در بازه 810 تا 830 دلار است.

این محصول نیز با قیمت 790 تا 800 دلار به ازای هر تن cfr از چین به امارات متحده عرضه شد که این بازه قیمتی در مقایسه با هفته قبل، روند صعودی نشان می‌دهد. البته معامله‌ای در بازار ثبت نشد.

براساس ارزیابی هفتگی این نشریه، قیمت ورق گرم گالوانیزه، واردات، cfr جبل علی، امارات متحده عربی در بازه 790 تا 810 دلار به ازای هر تن محاسبه شد، این درحالی است که قیمت این محصول در هفته گذشته، 780-810 دلار شنیده شده بود.

همچنین کویل ورق سرد هندی در بازه 680-720 دلار به ازای هر تن cfr عرضه شد. کویل ورق سرد چین نیز در بازه 640 تا 660 دلار به ازای هر تن cfr در بازار موجود بود. در طول هفته نیز معامله‌ای برای این محصول انجام نگرفت. بنا بر ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت کویل ورق سرد، واردات، cfr جبل علی، امارت متحده عربی در بازه 640 تا680 دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته قبل ثابت باقی ماند.

عربستان سعودی

در همین حال، کویل ورق گرم چینی با ضخامت 1.2 میلی‌متر با قیمت 630 تا 635 دلار به ازای هر تن cfr به عربستان سعودی عرضه شد، این درحالی است که قیمت پیشنهادی چین برای این محصول در هفته قبل 610 دلار بود.

همچنین تایوان این محصول را با قیمت 650 دلار به ازای هر تن cfr پیشنهاد کرد که این نرخ حاکی از رشد نسبت به بازه 615تا 620 دلار قبل است.

البته قیمت پیشنهادی خریداران بین 620 تا 625 دلار به ازای هر تن cfr بود، این درحالی است که هیچ معامله‌ای صورت نگرفت.

براساس ارزیابی هفتگی نشریه فست‌مارکتز، قیمت کویل ورق گرم فولادی( ضخامت 1.2 میلی‌متر)، واردات، cfr عربستان سعودی در بازه 625 تا 635 دلار گزارش شد که این بازه قیمتی حاکی از رشد نسبت به بازه 610 تا 615 دلاری قبل است.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors