جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 خرداد 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی اعلام کرد:

نیاز ۵۰ هزار میلیارد تومانی طرح‌های توسعه‌ای سنگ آهن بافق

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: طرح‌های توسعه‌ای این شرکت به عنوان بلوک مرکزی معدنی ایران، نیازمند حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

نیاز ۵۰ هزار میلیارد تومانی طرح‌های توسعه‌ای سنگ آهن بافق اخبار

به گزارش فولادبان، مجتبی حمیدیان اظهارداشت: طرح‌های شاخص در حوزه معدنی، معدن D ۱۹ در قالب شرکت دشت یوز دره انجیر و معدن ناریگان و آنومالی هشت است که در مجموع به ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارند که بیش از یک‌هزار میلیارد تومان آن انجام شده و قرار است امسال به اصل سرمایه گذاری وارد شویم.

وی گفت: کارخانه آهن اسفنجی از جمله طرح‌های صنعتی است که عملیات اجرایی آن از ابتدای امسال آغاز شده و امیدواریم ۳۶ ماهه به پایان برسد که این طرح به ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد.

حمیدیان به نیاز 5 تا 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کارخانه کنسانتره اشاره کرد و افزود: در حوزه زیرساختی، این شرکت در توسعه طرح فاضلاب شهر یزد مشارکت دارد که این طرح نیازمند ۱۰ تا ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد: چند طرح اصلاح خط هزار میلیارد تومانی بهره‌وری در این مجموعه تعریف شده و علاوه بر آن‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تن باطله معدنی در این شرکت وجود دارد که مشغول پرعیارسازی آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خاطرنشان کرد: این شرکت سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه داشت و امسال نیز افزایش سرمایه برای پیشبرد و توسعه طرح‌ها را در دستور کار دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors