جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 25 خرداد 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته سقوط قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته سقوط قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار با ریزش قیمتی به کانال 47 هزار تومان سقوط رد و در ادامه مجددا با افزایش قیمت در کانال 48 هزار تومان قرار گرفت. در همین حال، سکه نیز با افت محسوس قیمت ابتدا 27 میلیون و سپس در کانال 28 میلیون تومانی آرام گرفت. همچنین طلا 18 عیار هم مانند ارز و سکه با افت شدید، با قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

ریز معاملات روز شنبه 20 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۳۷۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۱۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۸۳ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۱۰۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۲ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۲۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 21 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۱ هزار و ۵۷۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۴۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴۷ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۲۶۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۰ دلار (روز گذشته)  معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 22 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۴۷ هزار و ۹۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۱ هزار و ۷۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۵۱۵ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۸۰۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۲۷۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 23 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۱ هزار و ۵۷۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۴۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴۷ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۲۶۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۰ دلار معامله شد.

  ریز معاملات روز چهارشنبه 24 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۳۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۲ هزار و ۹۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۴۱۴ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۷۰۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۵ تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۵۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه25 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۲ هزار و ۸۱۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۵۹ تومان اعلام شد.

سکه امامی با کاهش ۱۰۲ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۶ تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۲۹۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۳۶ دلار معامله شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors