جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 22 خرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

پیش بینی فعالان بازار از قیمت‌ها در بازار محصولات تخت فولادی برزیل

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از ثبات نسبی قیمت محصولات تخت فولادی در بازار داخلی برزیل حکایت دارد.

پیش بینی فعالان بازار از قیمت‌ها در بازار محصولات تخت فولادی برزیل اتحادیه ها و انجمن های فولاد آینده قیمت دلار در ایران, پیش بینی قیمت دلار, فست مارکتز, قیمت کویل ورق سرد, قیمت کویل ورق گرم, محصولات تخت فولادی

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، درحالی میزان فروش محصولات تخت فولادی در بازار داخلی برزیل در ماه ژوئن پایین گزارش شد و فروشندگان محصولات خود را با تخفیف به فروش رساندند که فعالان بازار از ثبات نسبی قیمت این محصولات گزارش دادند.

در این راستا، به نظر می‌رسد فروشندگان از افزایش 5 درصدی قیمت در ماه آوریل استقبال کردند اما به دنبال این رشد قیمت و بازار رقابتی در برابر افزایش واردات محصول، میزان فروش کاهش یافته است.

ارزیابی ماهانه فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت کویل ورق گرم فولادی، بازار داخلی،  exw برزیل بین 4 هزار و 400 رئال تا 4 هزار و 600 رئال (893 تا 934 دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی حاکی از افت 3.23 درصدی نسبت به ماه قبل است. این محصول در ماه گذشته با نرخ بین 4 هزار و 600 رئال تا 4هزار و 700 رئال به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنین، قیمت کویل ورق سرد فولادی، بازار داخلی، exw برزیل 5 هزار رئال تا 5هزار و 100رئال به ازای هر تن گزارش شد که این بازه قیمتی در مقایسه با ماه قبل ثابت باقی ماند.

در همین حال، قیمت ورق گرم گالوانیزه، بازار داخلی، exw برزیل نیز بین 6 هزار رئال تا 6هزار و 500 رئال به ازای هر تن بود و نسبت به ماه گذشته، بدون تغییر گزارش شد.

در همین حال، توزیع‌کنندگان محصولات تخت فولادی شاهد رقابت خوب در بازار واردات بودند، زیرا پیشنهادات قیمتی چین پایین‌ گزارش شدند.

براساس ارزیابی فست‌مارکتز، قیمت کویل ورق گرم فولادی، واردات، cfr بنادر اصلی آمریکای جنوبی در بازه 590 تا 640 دلار به ازای هر تن شنیده شد که این بازه قیمتی در مقایسه با هفته قبل، رشد 10 تا 20 دلاری و نسبت به ماه گذشته، کاهش نشان می‌دهد. این محصول در هفته و ماه قبل به ترتیب در بازه‌های قیمتی 580 تا 620 دلار و 590 تا 650 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors