جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 18 خرداد 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

تداوم روند نزولی قیمت میلگرد در بازار امارات متحده عربی/ قیمت‌ها به کف رسیدند؟

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از ادامه روند نزولی قیمت میلگرد در بازار امارات متحده عربی حکایت دارد.

تداوم روند نزولی قیمت میلگرد در بازار امارات متحده عربی/ قیمت‌ها به کف رسیدند؟ اتحادیه ها و انجمن های فولاد قیمت بیلت, قیمت میلگرد در بازار, قیمت میلگرد فولادی

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در یک هفته اخیر روند نزولی قیمت میلگرد در بازار امارات متحده عربی ادامه یافت.

به گفته منابع بازار، کاهش سطح ذخایر محصول دلیلی برای رشد فعالیت فروشندگان است، این درحالی است که برخی خریداران باور دارند قیمت‌ها به کف رسیده‌اند.

میلگرد در بازار داخلی

از تاریخ 24 مه (3 خرداد ماه 1402)، بزرگ‌ترین تولیدکننده فولادی کشور – امارت استیل آرکان – میلگرد با تولید ماه ژوئن و شیوه معاملاتی exw را 2 هزار و 442 درهم (665 دلار) به ازای هر تن عرضه کرد. همچنین معاملات انجام شده برای این محصول در هفته گذشته با قیمت حدود 2 هزار و 370 درهم به ازای هر تن exw گزارش شدند.

در همین حال، کارخانه‌های امارات متحده عربی در این هفته میلگرد را در بازه قیمتی 2 هزار و 200 تا 2هزار و 240 درهم به ازای هر تن exw فروختند که این بازه قیمتی حاکی از کاهش نسبت به بازه قیمتی قبل (2هزار و 220 درهم تا 2هزار و 260 درهم به ازای هر تن exw) است.

همچنین قیمت خرده‌فروشی میلگرد کارخانه‌های امارات متحده عربی و شرکت امارت استیل آرکان به ترتیب 2هزار و 300 ، 2هزار و 400 درهم به ازای هر تن است.

براساس ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت میلگرد فولادی، بازار داخلی، exw امارات متحده عربی به بازه 2 هزار و 200 درهم تا 2 هزار و 370 درهم به ازای هر تن کاهش یافت. نرخ معامله این محصول در هفته گذشته 2 هزار و 220 درهم تا 2هزار و 372 درهم به ازای هر تن بود.

واردات میلگرد

به گزارش منابع بازار، میلگرد صادراتی عمان به امارات متحده عربی در طول هفته جاری، با قیمت 607 دلار (2هزار و 230 درهم) به ازای هر تن cpt فروخته شد، این درحالی است که معاملات قبلی در بازه 613 تا 615 دلار به ازای هر تن cpt انجام شده بودند.

براساس ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت میلگرد فولادی، واردات، cfr جبل علی، امارات متحده عربی در بازه 607 تا 613 دلار به ازای هر تن گزارش شد، این درحالی است که این محصول در هفته گذشته در بازه قیمتی 613 تا 615 دلار معامله می‌شد.

واردات بیلت

عربستان سعودی در این هفته بیلت فولادی را در بازه قیمتی 505 تا 519 دلار به ازای هر تن به امارات متحده عربی عرضه کرد، این درحالی است که فعالان بازار، قیمت متعارف بیلت را 500 تا 505 دلار به ازای هر تن cfr امارت متحده عربی دانستند. البته معامله‌ای گزارش نشد.

براساس ارزیابی هفتگی این نشریه، قیمت بیلت فولادی، واردات، cfr جبل علی، امارات متحده عربی در بازه 500 تا 505 دلار به ازای هر تن ثابت باقی ماند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors