جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران 18 خرداد 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ کاهش قیمت ارز و کنترل‌های تعزیراتی قیمت فولاد را ریخت

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران می گوید: کاهش قیمت ارز و کنترل‌های تعزیراتی موجب کاهش قیمت فولاد در بازار شده است.

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ کاهش قیمت ارز و کنترل‌های تعزیراتی قیمت فولاد را ریخت اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران قیمت شمش فولاد, قیمت میلگرد در بورس, کاهش قیمت دلار, کاهش قیمت فولاد, نرخ ارز در بازار, نرخ دلار در بازار آزاد

محمدصادق چیت‌ساز در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار آهن اظهارداشت: شمش القایی روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه با احتساب ارزش افزوده 23 هزار تومان در هر کیلوگرم معامله شد که این نرخ نسبت به روز قبل ۱۵۰ تومان کاهش را نشان می‌دهد.

وی گفت: همچنین این هفته قیمت میلگرد هر کیلوگرم 26 هزار تومان تا 27 هزار و 500 تومان به علاوه ارزش افزوده در بازار معامله شد که به ازای هر کیلوگرم ۱۷۰ تومان نسبت به قیمت قبلی افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، پروفیل و قوطی هر کیلوگرم بین 36 هزار تومان تا 37 هزار تومان قیمت‌گذاری شد که این بازه قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان نسبت به قیمت قبل کاهش قیمت را تجربه کرد.

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران، کاهش قیمت ارز و کنترل‌های تعزیراتی موجب کاهش قیمت فولاد در بازار شده است.

چیت‌ساز در پایان اظهارداشت: قرار است 125 هزار تن آهن اسفنجی روز شنبه ۲۰ خردادماه در بورس کالا با نرخ پایه 128 هزار و 613 ریال عرضه شود که می‌توان گفت ۶۷ تومان نسبت به نرخ پایه هفته گذشته بالاتر است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors