کاهش قیمت محصولات فولادی در بازار لندن/ ریزش 119 دلاری قیمت ورق گرم آمریکا

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، قیمت اکثر محصولات فولادی در این بازار کاهش داشته است به طوریکه ورق گرم آمریکا ریزش 119 دلاری را به ثبت رساند.
به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افت 7.5 دلاری (کاهش 1.2 درصدی) با قیمت 600 دلار به فروش رسید.
همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 610 دلار و 50 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به آخرین روز معاملات، کاهش 12.68 دلاری ( افت 2 درصدی) را نشان می‌هد.
در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش یک دلاری، ( افت 0.2 درصدی) با قیمت 376.5 دلار، به فروش رسید.
همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش 5 دلار و 62 سنتی ( رشد 1.4 درصدی ) داشت و با نرخ 385  دلار به ازای هر تن منعقد شد.
قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با ثبت افت 119 دلار و 55 سنتی (کاهش 10.9 درصدی)، با نرخ 970 دلار منعقد شد.
علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با 21 دلار و 77 سنت کاهش قیمتی همراه بود و با نرخ 544 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افت 3.8 درصدی دارد.
کاهش قیمت محصولات فولادی در بازار لندن/ ریزش 119 دلاری قیمت ورق گرم آمریکا اخبار بورس فلزات اروپا, بورس فلزات لندن lme, قیمت قراضه, قیمت میلگرد در بورس, نرخ محصولات فولادی, نرخ محصولات فولادی در بورس کالا

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *