وضعیت «تثبیتی- افزایشی» در بازار فلزات لندن/ قیمت میلگرد افزایش یافت

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، این بازار با رشد قیمت اکثر محصولات مهم فلزی روبرو شد و بازار همچنین بازار شاهد ریزش قیمت ورق گرم آمریکا می‌باشد. 

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با ۷ دلار و ۵۰ سنت رشد با قیمت ۶۰۷ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۲۳ دلار و ۱۸ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به آخرین روز معاملات، افزایش یک دلار و ۶۸ سنت ( رشد ۰٫۲ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۲ دلار و ۵۰ سنت، ( رشد ۰٫۶ درصدی) با قیمت ۳۷۷ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش ۳۸ سنت ( رشد ۰٫۱ درصدی ) و با نرخ ۳۷۹ دلار و ۳۸ سنت به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش ۲ سنتی با نرخ یک هزار و ۸۹ دلار و ۵۵ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۲۷ سنت افزایش قیمت همراه بود و با نرخ ۵۶۵ دلار و ۷۷ سنت به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از رشد ۰٫۰۴ درصدی دارد.

وضعیت «تثبیتی- افزایشی» در بازار فلزات لندن/ قیمت میلگرد افزایش یافت اخبار احتمال افزایش قیمت میلگرد, قیمت میلگرد در بورس

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *