گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته متفاوت قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار به کانال 51 هزار تومان بازگشت. در همین حال، سکه امامی در آستانه از دستن دادن کانال 31 میلیون تومان قرار دارد، ضمن اینکه طلا در این هفته در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان در نوسان بود.

ریز معاملات روز شنبه 30 اردیبهشت ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۳۶۰ تومان عرضه می شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۷۴۰ تومان اعلام شد.

سکه امامی با افزایش ۴۱۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۷۷ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه،  حول و حوش ۵۱ هزار و ۸۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۳۵۳ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش یک میلیون و ۱۰۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۹۰۰ تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۷۷ دلار (روز گذشته) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 01 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش 52 هزار و 450 تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت 56 هزار و 740 تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، 42 هزار و 353 تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش 4 هزار تومانی، بر روی رقم 32 میلیون و 397 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با افت 18 هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و 582 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 975 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 02 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۳۲۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۶۳ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۲ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۳۲ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۶۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۰ دلار معامله شد.

  ریز معاملات روز چهارشنبه 03 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۳۲۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۶۳ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۲ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۳۲ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۶۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه  04 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۳۴۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۲۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ۴۰۱ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۶ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۱۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۱ دلار معامله شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *