روز آشفته بازار فلزات لندن/ سقوط قیمت میلگرد به کانال 500 دلاری

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، این بازار با ریزش قیمت اکثر محصولات مهم فلزی روبرو شد، ضمن اینکه میلگرد با کاهش قیمت مواجه و به کانال 500 دلاری بازگشت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 30 دلاری نسبت به روز قبل (افت 4.9 درصدی)، با قیمت 575 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 620 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش 2 دلاری ( افت 0.2 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 18 دلاری، نسبت به روز قبل ( افت 4.7 درصدی) با قیمت 358 دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول بدون تغییر و با نرخ ۳۷۸ دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم ثابت باقی ماند و با نرخ یک هزار و 93 دلار و 91  سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با 4.5 دلار رشد  قیمتی همراه بود و با نرخ 575 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افزایش 1.2 درصدی دارد.

روز آشفته بازار فلزات لندن/ سقوط قیمت میلگرد به کانال 500 دلاری اخبار بورس فلزات لندن lme, قیمت قراضه, کاهش قیمت میلگرد امروز, ورق گرم فوب آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *