گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

تدوام روند نزولی میلگرد در بازار داخلی چین/ تلاش فروشندگان برای تخلیه انبارها

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از تدوام روند نزولی میلگرد در بازار داخلی چین به دنبال تلاش فروشندگان برای تخلیه انبارها حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در حالی تجارت‌خانه‌های چین به دنبال تخلیه انبارهای خود بودند که قیمت میلگرد در بازار داخلی چین در روند نزولی باقی ماند.

بازار داخلی

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت میلگرد فولادی، بازار داخلی، exw شرق چین بین 3 هزار و 500 یوآن تا 3 هزار و 530 یوآن (499 تا 504 دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی حاکی از افت 50 تا 60 یوآنی نسبت به روز قبل است. این محصول در این روز بین 3 هزار و 560 یوآن تا 3 هزار و 580 یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

قیمت اسپات در مقایسه با جمعه قبل، 50 تا 60 یوآن به ازای هر تن افت کرد. همچنین قیمت معاملات فیوچرز ماه اکتبر در همین بازه زمانی، 76 یوآن کاهش یافتند.

زمزمه بازار

با این حال، یک تاجر در بازار شانگ‌های بیان کرد: برخی خریداران بازار نهایی میزان سفارشات خود را افزایش دادند، زیرا قیمت‌ها در پایین‌ترین قیمت خود از آغاز سال هستند. البته با این وجود، تقاضا نسبت به سال 2021 کاهش نشان می‌دهد.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین 3 هزار و 400 یوآن به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ در مقایسه با روز قبل، افت 60 یوآنی را نشان می‌دهد.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

همچنین معاملات فیوچرز ماه اکتبر برای میلگرد با قیمت 3 هزار و 569 یوآن به ازای هر تن انجام شدند که این قیمت در مقایسه با روز قبل 76 یوآن کاهش نشان می‌دهد. قیمت توافقی معاملات این بورس در این روز 3 هزار و 645 یوآن به ازای هر تن گزارش شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *