جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 30 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت خبر داد:

تدارک ایران و روسیه برای تبادل فناوری و هوشمندسازی معادن

معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت گفت: به دنبال گفتگو‌های صورت گرفته در حاشیه اجلاس بین‌المللی اقتصادی «روسیه -جهان اسلام» جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در زمینه تبادل فناوری و هوشمندسازی معادن همکاری‌های جدیدی طرح ریزی خواهند کرد.

تدارک ایران و روسیه برای تبادل فناوری و هوشمندسازی معادن اتحادیه ها و انجمن های فولاد اخبار معادن و فلزات

به گزارش فولادبان، سیدمحمد موسوی معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت در حاشیه چهاردهمین اجلاس همکاری‌های اقتصادی روسیه جهان اسلام در کازان مرکز جمهوری تاتارستان روسیه اظهارداشت: در بازدیدی که با همراهی علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت از منطقه توسعه فناوری و نوآوری اینوپلیس جمهوری تاتارستان داشتیم، مقرر شد ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم‌های اخیر علیه روسیه به یاری این منطقه بیاید.

وی گفت: در این بازدید، با اشاره به ظرفیت‌های شرکت‌های خصوصی جمهوری اسلامی ایران در صنایع نرم افزاری، مقرر شد که نقشه راه همکاری‌های دوجانبه در این زمینه ترسیم شود.

معاون وزیر صمت افزود: شرکت‌های ایرانی با وجود تحریم‌های ظالمانه در حوزه‌های مختلف به فناوری‌های پیشرفته دست یافته اند و افزون بر ۲ هزار شرکت ایرانی توانمند در عرصه ساخت اکثر تجهیزات ثابت و دوار و برخی تجهیزات فرایندی فعال هستند.

معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت همچنین با اشاره به مذاکرات هیات ایرانی با پتروف اوگینو، رئیس آژانس فدرال صنایع منابع معدنی روسیه تصریح کرد: با توجه به توانمندی طرف روس در عرصه معادن، در این مذاکرات مقرر شد که از دانش فنی روسیه در راستای هوشمندسازی معادن و ماشین آلات حفاری استفاده کنیم.

موسوی اظهارداشت: این مذاکرات در آینده نزدیک به تفاهم نامه همکاری دوجانبه منجر خواهد شد. البته از آنجا که معادن و ماشین آلات معدنی از مزیت‌های اصلی کشور ایران است، این همکاری، در سطح راهبردی تلقی می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors