بازار فلزات لندن یکدست قرمز شد/ قیمت میلگرد در حال از دست دادن کانال 600 دلاری

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، این بازار با ریزش قیمت تمامی محصولات مهم فلزی روبرو شد ضمن اینکه میلگرد در مرز هشدار قرار گرفت و اگر در معاملات آتی ان محصول با افت صورت گیرد، به کانال 500 دلاری باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 17.5 دلاری نسبت به روز قبل (افت 2.8درصدی)، با قیمت 600 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 614 دلار و 50 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش 18 دلاری ( افت 2.8 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 8 دلاری، نسبت به روز قبل ( افت 2.6 درصدی) با قیمت 379 دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افت 5 دلاری و با نرخ 378 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش 1.3 درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم با 2 دلار و 39 سنت افت قیمت ( کاهش 0.3 درصدی) با نرخ یک هزار و 109 دلار و 57 سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با 2 دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ 572 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش0.2 درصدی دارد.

بازار فلزات لندن یکدست قرمز شد/ قیمت میلگرد در حال از دست دادن کانال 600 دلاری اخبار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *