گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه، برای ۱۸۴ هزار و ۷۷۰ تن شمش بلوم، ۲۷۷ ‌هزار و ۳۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۳ هزار و ۸۳۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

 

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه

در معاملات روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، قرار بود، 2 میلیون و 212 هزار و 612 تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که  یک میلیون و 71 هزار و 85 تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و 51.6 درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای 11 هزار تن شمش بلوم، 5 ‌هزار و 500 تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین 250 هزار و 330 ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

 

ریز معاملات روز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه

در معاملات روز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۳۴ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که تمامی این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و هیچ درصد محصولی از تابلوی معاملات حذف نشد.

در همین حال، برای ۳۴ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۳۵ ‌هزار تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۳۵ هزار و ۸۱۷ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

 

ریز معاملات روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه

در معاملات روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۵۱۳ هزار و ۶۴۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که  ۵۰۱ هزار و ۶۵۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۲٫۴ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۸۴ هزار و ۷۷۰ تن شمش بلوم، ۲۷۷ ‌هزار و ۳۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۳ هزار و ۸۳۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، ورق سرد B که ۷ هزار و ۶۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۸۱ هزار و ۹۳۹ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۳ ‌هزار و ۴۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق قلع اندود ثبت شد که ۴۵۰ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۶ هزار و ۲۰۰ تن ورق گالوانیزه G به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۴ هزار و ۷۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۴۲۸ هزار و ۱۲۷ ریال بود.

در پایان، ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن ورق گرم HR به تابلوی معاملات راه یافت و ۳۴۹ هزار و ۴۷۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۶۵ هزار و ۸۳۳ ریال می‌باشد.

 

ریز معاملات روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه

در معاملات روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۲۹۸ هزار و ۶۴۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که  ۲۳۵ هزار و ۸۴۵ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۲۱٫۱ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۹۰ هزار تن تختال C، فقط ۱۴ ‌هزار تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۱ هزار ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد که ۱۱۸ هزار و ۱۲۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۹۵هزار و ۹۶۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۲۶ هزار و ۴۸۶ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، یک‌هزار و ۴۷۸ تن تقاضا از سوی مشتریان برای نبشی ثبت شد که ۲ هزار و ۵۹ تن بیشتر از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۲ هزار و ۵۰۰ تن ناودانی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۷۶۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۶۲ هزار و ۷۸۰ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۲۲ هزار و ۸۲۵ تنی برای ۱۱ هزار و ۱۸۸ تن تیرآهن روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات ورق گالوانیزه G، به میزان ۶ هزار و ۵۰۰ تن بود و تقاضا برای این محصول ۹ هزار و ۵۰۰ تن بود.

در پایان، ۴ هزار تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه یافت و ۲۵۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول، ۲۷۶ هزار و ۹۵۰ ریال می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *