جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 22 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار قیمت شمش فولاد, قیمت فولاد آلیاژی

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه، ۱۹۶ ‌هزار و ۲۷۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۲ درصد آن، یعنی ۱۲۳ ‌هزار و ۴۷۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۳ هزار و ۳۷۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه کاهش ۰٫۰۸ درصدی را رقم زد.

 

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه

در معاملات روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۲ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۹۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۱۴۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۴۲٫۳ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳۰ هزار تن شمش بلوم، ۹ ‌هزار تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۱ هزار و ۶۳۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد آلیاژی که ۳ هزار و ۲۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۳ هزار و ۹۵۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۴۰ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، یک ‌هزار و ۱۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد کلاف ثبت شد که برابر با میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود

در ادامه، ۲۴۶ تن ناودانی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۷۰۶ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۶۱ هزار و ۱۴۶ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۴۵۰ تنی برای ۴۵۰ تن ورق سرد خودرو روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات ورق گالوانیزه خودرو ۱۰ هزار تن بود و تقاضا برای این محصول نیز ۱۰ هزار تن بود.

با این حال، برای ۵۷۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۴۰۲ هزار تن تقاضا از سوی خریدار وجود داشت. در طول معاملات قیمت میانگین ۳۳ هزار و ۸۲۰ ریال برای این محصول رقم خورد.

علاوه بر این، ۲۴۴ هزار تن تقاضا برای ۵۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن راه یافته به تابلوی معاملات ثبت شد.

در پایان، ۱۰۹ هزار تن آهن اسفنجی به تابلوی معاملات راه یافت و ۱۴۴ هزار و ۹۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۲۰ هزار و ۶۱۲ ریال می‌باشد.

ریز معاملات روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه

در معاملات روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۲۲ هزار و ۶۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که تمامی این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و هیچ محصولی از تابلوی معاملات حذف نشد.

در همین حال، برای ۶۵۰ تن میلگرد کلاف، ۲ ‌هزار و ۵۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۴۱ هزار ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین به میزان حجم راه یافته میلگرد کلاف یعنی ۲۲ هزار تن، تقاضا برای این محصول وجود داشت و قیمت میانگین ۲۴۱ هزار ریال روی تابلوی معاملات دیده شد.

ریز معاملات روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه

در معاملات روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، از ۶۸۱ هزار و ۶۸۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۵۳۵ هزار و ۸۵۰ تن یعنی معادل ۷۸ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۹۶ ‌هزار و ۲۷۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۲ درصد آن، یعنی ۱۲۳ ‌هزار و ۴۷۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۳ هزار و ۳۷۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه کاهش ۰٫۰۸ درصدی را رقم زد.

همچنین، تنها یک هزار و ۵۵۰ تن از حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۹۱ هزار ریال به فروش رسید که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان تختال SM، به میزان ۳۰ هزار تن از  این محصول عرضه کردند و ۱۷ هزار و۶۶۰ تن از آن با قیمت ۱۹۱ هزار ریال فروختند.

علاوه بر این، ۹ ‌هزار تن ورق رنگی در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۷۰ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۵۰۹ هزار ۷۲ ریال برای ورق رنگی به ثبت رسید.

مشتریان ورق قلع اندود امروز ۱۰۰ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۴ هزار و ۷۰۰ تن را با قیمت میانگین موزون ۵۲۰ هزار و ۸۰۱ ریال خریداری کردند.

در پایان، مشتریان ۱۰۰ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل ۴ هزار تن را با قیمت موزون ۴۷۶ هزار و ۵۷۴ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

در معاملات روز سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، از ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن یعنی معادل ۸۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، یک‌هزار تن ورق رنگی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۸۵ درصد آن، یعنی ۸۵۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۷۸ هزار و ۱۲۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشت.

همچنین تمامی ۴ هزار و ۴۰۰ تن ورق سرد B با قیمت میانگین موزون ۳۱۲ هزار و ۸۳۴ ریال مورد معامله قرار گرفت که نشان از رشد ۱۱٫۴ درصدی آن نسبت به قیمت پایه است.

علاوه بر این، تنها ۲ درصد یعنی معادل ۵۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود با همان قیمت پایه یعنی ۴۹۸ هزار ریال خریداری شد.

در پایان، ۱۰۰ درصد ورق گالوانیزه G به فروش رسید و رقابت ۱۰٫۳ درصدی را به ثبت رساند که سبب شد تا قیمت میانگین موزون این محصول به ۴۶۴ هزار و ۳۹۹ ریال برسد.

ریز معاملات روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه

در معاملات روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۱۸۵ هزار و ۴۵۴ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که  ۱۳۶ هزار و ۴۵۴ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۲۶٫۵ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۱۷ هزار و ۴۲۶ تن میلگرد، ۸۶ ‌هزار و ۴۲۶ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۴ هزار و ۲۳۷ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، نبشی ۴ هزار و ۳۲۵ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان یک‌هزار و ۱۲۴ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۶۱ هزار و ۹۳ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۲۸ ‌هزار و ۵۷۱ تن تقاضا از سوی مشتریان برای تیرآهن ثبت شد که ۱۸ هزار و ۷۴۶ تن بیشتر از حجم این محصول بود.

در ادامه، یک‌هزار و ۸۵۰ تن ناودانی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و یک‌هزار و ۸۲۵ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۶۲ هزار و ۴۰۵ ریال بود.

همچنین، تقاضای یک‌هزار و ۵۰ تنی برای ۲ هزار تن ورق گالوانیزه G روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات ورق گرم ۱۰ هزار تن بود و تقاضا برای این محصول نیز ۱۵۰ تن بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors