بازار فلزات لندن سبز شد/ صعود قیمت میلگرد به کانال 600 دلاری

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی درمهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، تمامی محصولات مهم فولادی به جز ورق گرم آمریکا و چین در این بازار با افزایش قیمت مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 21 دلاری نسبت به روز قبل (رشد 0.4 درصدی)، با قیمت 610 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 615 دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش 5 دلاری (رشد 0.1 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 15.5 دلاری نسبت به روز قبل (رشد 1.8 درصدی) با قیمت 375 دلار و 50 سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 381 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ، افزایش 11 دلاری ( رشد 0.2 درصدی ) را نشان می‌دهد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش 3 دلار و 69 سنت (افت 1.1 درصدی) با نرخ یک‌هزار و 129 دلار و 35 سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ 571 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افت 4 دلاری ( کاهش 0.7 درصدی) دارد.

بازار فلزات لندن سبز شد/ صعود قیمت میلگرد به کانال 600 دلاری اخبار lme, بورس فلزات اروپا

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *