جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 21 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

تداوم افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی چین

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از تداوم افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی چین برخلاف کاهش تقاضا حکایت دارد.

تداوم افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی چین اتحادیه ها و انجمن های فولاد احتمال افزایش قیمت میلگرد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، روند صعودی قیمت میلگرد در بازار داخلی چین تداوم یافت، این درحالی است که با افزایش قیمت، میزان تقاضا ریزش کرد.

بازار داخلی

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت میلگرد فولادی، بازار داخلی، exw شرق چین بین ۳هزار و ۶۴۰ یوآن تا ۳ هزار و ۶۵۰ یوآن (۵۲۶ تا ۵۲۹ دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این نرخ حاکی از رشد ۱۰ یوآنی در مقایسه با روز قبل است. این محصول در تاریخ ۸ مه (۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) بین ۳هزار و ۶۳۰ یوآن تا ۳ هزار و ۶۵۰ یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

رشد تقاضا در بازه زمانی بین جمعه تا دوشنبه، روند نزولی در بازار میلگرد را در پی داشت و برخی از فروشندگان گمان کردند که این آمار در روز دوشنبه نیز صعودی باشد، بنابراین قیمت‌ها را افزایش دادند.

چندین فروشنده در صبح روز سه‌شنبه، میلگرد را با قیمت ۳ هزار و ۷۰۰ یوآن به ازای هر تن عرضه می‌کردند که ۵۰ یوآن بیش از قیمت روز دوشنبه بود.

این درحالی است که خریداران، آمار خرید خود را کاهش دادند و رشد بیش از اندازه قیمت را قبول نکردند و بسیاری از معاملات در بازه ۳ هزار و ۶۴۰ یوآن تا ۳هزار و ۶۶۰ یوآن به ازای هر تن انجام شدند که حدودا ۱۰ یوآن بیشتر از قیمت معاملات روز قبل بود.

در همین حال، تفاوت قیمتی در بازار اسپات و بورس معاملات فیوچرز ماه اکتبر در روز سه‌شنبه، حدود ۵۰ یوآن به ازای هر تن بود که تفاوت قیمتی این محصول در این دو بازار در روز قبل، ۱۰۰ یوآن به ازای هر تن گزارش شده بود.

زمزمه بازار

یک تاجر در بازار شانگ‌های بیان کرد: فعالان بازار نهایی استراتژی خود را که خرید حجم محدود روزانه است، اجرا می‌کنند، زیرا پیمان‌کاران درباره خرید مواد اولیه با قیمت بالا محتاط هستند.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین در روز سه‌‌شنبه، ۳هزار و ۴۹۰ یوآن به ازای هر تن گزارش شد که نسبت به روز پیش، رشد ۲۰ یوآنی نشان می‌دهد.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

همچنین پرمعامله‌ترین معاملات فیوچرز ماه اکتبر با قیمت ۳هزار و ۶۹۱ یوآن به ازای هر تن انجام شدند که این قیمت نشان‌دهند کاهش ۴۱ یوآنی در مقایسه با قیمت توافقی روز قبل است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors