جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 19 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

رکود در بازار فروش محصولات نهایی فولاد/ تولیدکنندگان ترکیه هفته را بدون انجام معامله جدید به پایان رساندند

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد نشان می دهد تولیدکنندگان ترکیه هفته کاری را بدون انجام معامله جدید قراضه به پایان رساندند.

رکود در بازار فروش محصولات نهایی فولاد/ تولیدکنندگان ترکیه هفته را بدون انجام معامله جدید به پایان رساندند اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، با توجه به رکود در بازار فروش محصولات نهایی فولاد، تولیدکنندگان ترکیه هفته کاری را بدون انجام معامله جدید قراضه به پایان رساندند.

در این راستا، آخرین معامله قراضه زمانی بود که یک کارخانه فولادی در منطقه اسکندرون، محموله‌ای آمریکایی با شیوه معاملاتی cfr شامل قراضه HMS 1,2 (80:20) با قیمت 397 دلار به ازای هر تن و قراضه P&S با قیمت 417 دلار به ازای هر تن خریداری کرد.

در همین حال، تقاضای قراضه در بازار در طول چند هفته اخیر کاهشی گزارش شد و کارخانه‌ها تنها به مقدار موردنیاز محصول خریداری کردند. البته شنیده شده است یک کارخانه فولادی در منطقه مرمره محموله‌ای اروپایی شامل HMS 1,2 (80:20) با قیمت 370 دلار به ازای هر تن cfr خرید. باید توجه داشت که این معامله تنها برای شارژ محموله بود و انعکاسی از قیمت در بازار گسترده نیست.

در نتیجه عدم گزارش فعالیت جدید در بازار، شاخص روزانه قیمت قراضه در پایان هفته ثابت ماند. ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت HMS 1,2 (80:20)، مبدا آمریکا، cfr ترکیه 397.10 دلار به ازای هر تن محاسبه شد که این نرخ در مقایسه با روز قبل ثابت ماند.

همچنین این محصول با مبدا شمال اروپا در قیمت 391.71 دلار به ازای هر تن ثابت باقی ماند. تفاوت قیمتی محصول این دو مبداه همچنان 5.39 دلار به ازای هر تن بود.

بازار ترکیه اخیرا با مشکل کاهش فروش فولاد در بازارهای داخلی و صادراتی مواجه است. علاوه بر این، انتخابات ترکیه در تاریخ 14 مه (24 اردیبهشت ماه 1402) برگزار خواهد شد که باعث عدم قطعیت در رشد اقتصاد شده و بازار را سرکوب کرده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors