جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بازار سرمایه داخل 15 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ابراز شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ هفته آینده بازار نوسانی در پیش خواهیم داشت

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هفته آینده بورس پیرو چند روز پایانی هفته جاری خواهد بود، همانطور که بازار از اسفندماه یک روند پرشتاب صعودی را آغاز کرده بود. در حال حاضر برخی سهامداران که در سود قرار دارند، شروع به انجام سیو سود کردند و جابجایی سهام انجام می‌دهند.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ هفته آینده بازار نوسانی در پیش خواهیم داشت اخبار بازار سرمایه داخل آینده بازار فولاد

رحیم کریمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با فولادبان در تحلیل هفتگی بازار سرمایه اظهارداشت: هفته آینده بورس پیرو چند روز پایانی هفته جاری خواهد بود، همانطور که بازار از اسفندماه یک روند پرشتاب صعودی را آغاز کرده بود. در حال حاضر برخی سهامداران که در سود قرار دارند، شروع به انجام سیو سود کردند و جابه‌جایی سهام انجام می‌دهند.

وی گفت: در واقع سهامداران به تدریج سرمایه خود را از حوزه‌هایی که در چند هفته اخیر روند صعودی را تجربه کردند، به صنایعی که رشد کمتری داشتند، جابه‌جا می‌کنند. در نهایت این اتفاق باعث نوسانی شدن بازار سرمایه در هفته آینده خواهد شد و جریان نقدینگی نیز بین صنایع جابه‌جا می‌شود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه احتمالا بورس در هفته آینده نوسانی باشد، افزود: تقریبا در چند روز پایانی معاملات هفته جاری، این اتفاق افتاد و جریان پول از فولادی‌ها وارد گروه بانکی و خودرویی شد. بر همین اساس، انتظار می‌رود هفته آینده نیز این جریان بین صنایع دیگر اتفاق بیفتد.

کریمی اظهارداشت: در چند هفته اخیر، گروه پالایشی کم تحرک بود و احتمالاً در هفته آتی مجدد مورد توجه بازار سرمایه قرار بگیرد. از طرفی، صنایع کوچکتر مانند صنایع غذایی، سیمان و انبوه سازی در کنار این جریان اقبال خود را حفظ خواهند کرد؛ اما بین سهم‌ها می‌تواند جابه‌جایی نقدینگی صورت بگیرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors