جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مس سونگون در مسیر تاریخ‌سازی

باشگاه مس سونگون ورزقان با حمایت صنایع ملی مس ایران و در راس آن دکتر رستمی به دنبال رقم زدن موفقیت هایی تاریخی است.

مس سونگون در مسیر تاریخ‌سازی اخبار اخبار صنایع ملی مس ایران, دکتر علی رستمی, مدیرعامل صنایع ملی مس ایران, مس پرس

به گزارش مس پرس، باشگاه مس سونگون ورزقان در حالی پای به سال 1402 گذاشت که مقتدرانه ترین قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به دست آورده و در اولین سال تیم داری در فوتبال نیز فاصله زیادی تا صعود به لیگ یک ندارد. این باشگاه با حمایت های صنایع ملی مس ایران در تلاش است تا در مسیر موفقیت های بزرگتر قرار گرفته و افتخاراتی در شان مردم آذربایجان کسب کند.

در راس این مجموعه حمایت ها و دلگرمی های دکتر علی رستمی قابل ستایش و فراموش نشدنی بوده و همچنان نیز ادامه دارد. مدیرعامل صنایع ملی مس ایران دلسوزانه و مثل یک پدر در لحظات حساس حامی باشگاه مس سونگون ورزقان بوده و چنین شرایطی باعث شده تا مجموعه باشگاه در برهه های حساس فصول ورزشی رشته های مختلف هیچ گاه احساس کمبود و ضعفی که به عملکرد ضعیف منجر شود نداشته باشد.

قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال مس سونگون در زمستان سال 1401 پاسخی در خور شان برای این حمایت ها بود. قهرمانی تیم کارگری دوومیدانی در روسیه، نایب قهرمانی تکواندو در لیگ برتر، نایب قهرمانی شیرجه در لیگ برتر، صدرنشینی شمشیربازی در لیگ برتر، تشکیل تیم فوتبال بانوان، آکادمی تکواندو بانوان، فوتسال بانوان، حضور در پلی آف والیبال در اولین سال تاسیس و… از دیگر موفقیت هایی بود که نارنجی پوشان سونگون ورزقان در سالی که گذشت به جای گذاشتند و در سال 1402 به دنبال موفقیت های بهتر و بیشتر هستند.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان که در اولین سال تولد خود فراتر از انتظار ظاهر شده و در آستانه لیگ یکی شدن قرار دارد در تلاش است تا با قطعی کردن صعود خود حمایت های بی پایان صنایع ملی مس را با صعودی شیرین پاسخ داده و قدم در میادین بزرگتر بگذارد.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یک باشگاه حرفه ای به ساختار و مدیریت کلان حرفه ای نیاز دارد و ساختار و مدیریت فعلی مجموعه مس ایران این امکان را به باشگاه مس سونگون ورزقان داده تا برنامه های متنوع خود در راستای ارتقای سطح ورزش استان را با قدرت پیش ببرد. کلنگ زنی مجهزترین کمپ ورزشی ایران در شهرستان ورزقان که فاز اول آن در عرض چند ماه به بهره برداری رسید مثالی برای این ساختار حرفه ای است که نه تنها باشگاه مس بلکه مجموعه ورزش استان را از داشتن چنین امکاناتی بی نیاز کرده است.

تبریک ویژه روز کارگر

همچنین دکتر رستمی به مناسبت روز کارگر پیامی در این باره صادر کرد. متن کامل این پیام بدین شرح است: «در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده، بدون شک نقش کارگران در تحقق این مهم انکارناشدنی است و هم از این رو باید تلاش آنان را به شایستگی قدر بدانیم.
در واقع یازدهم اردیبهشت به عنوان روز جهانی کارگر به همه ما مسوولان و مدیران کشور یادآوری می‌کند که ضمن توجه ویژه به این قشر پرتلاش که زحماتشان عین عبادت است، خدماتشان را ارج نهیم.

امروز در مقطعی از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که حفظ کرامت کارگران شریف و غیور و جهادی جبهه تولید بیش از همیشه باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد؛ چرا که کارگران تلاشگر و مؤمن با وجود مشکلات، علاوه بر حضور در سنگر پرافتخار تولید که مورد تأکید جدی رهبری معظم انقلاب است، در سایر عرصه‌ها از جمله در دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب با حضور جدی خود حماسه‌ساز شده و با تقدیم شهدای والامقام اثبات کردند که در حمایت از آرمانهای امام و انقلاب جان در کف دارند.

فرارسیدن این روز بزرگ و پرخیر و برکت را خدمت تمامی کارگران انقلابی و سخت‌کوش کشور از جمله فداکاران خط تولید شرکت ملی صنایع مس ایران تبریک می‌گویم و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.»

تقدیر از کارگران برتر

همچنین در نشستی که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، معاونان و مدیران ستادی، مدیران و مسئولان مجتمع‌های تولیدی 3 گانه (مس سرچشمه، مس شهر بابک و مس سونگون) به همراه نمایندگان امورهای مختلف و کارگران حضور داشتند.

دکتر رستمی ضمن قدردانی از کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران و اهدای لوح  به محمد کرمی از کارگران مجتمع مس سرچشمه که به عنوان کارگر برگزیده کشوری انتخاب شده بود؛ و در مراسم روز گذشته دیدار مقام معظم رهبری با کارگران به همراه چند تن دیگر از کارگران شرکت مس به عنوان نماینده شرکت ملی مس حضور یافته بود؛ از این همکاران به عنوان بهترین و برترین افراد شرکت یاد کرد.

وی تجلیل از مقام کارگران به عنوان تأثیرگذارترین انسان‌ها در خط مقدم تولید را از مهم‌ترین وظایف مسئولان برشمرد و برگزاری چنین نشست‌هایی در طول سال را مهم‌ترین وظیفه آنان دانست.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در سال مهار تورم و رشد تولید، تحقق اهداف شعار سال جاری را منوط به تلاش و کوشش مضاعف همه کارگران در بخش‌های مختلف دانست.

در ادامه این نشست نیز نمایندگان کارگران مجتمع های تولیدی 3 گانه شرکت مس ضمن تشکر از حمایت ها و توجهات دکتر علی رستمی مدیر عامل محترم اعلام کردند در سال جاری نیز همانند سال گذشته با تلاش مضاعف برای رشد تولید از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نام طرح موفقیت آمیز محمد کرمی کارگر منتخب کشوری شرکت ملی صنایع مس ایران، احداث سایت تصفیه خاک های آلوده به مواد نفتی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به عنوان اولین سایت تصفیه خاک در صنایع غیرنفتی کشور است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors