جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بورس کالا 01 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار بورس کالا تالار حراج باز بورس کالا, تالار صنعتی بورس کالا, خبر فوری بورس امروز, سنگ آهن دانه بندی, شمش بلوم, قیمت شمش فولاد, میلگرد آلیاژی, نرخ محصولات فولادی, نرخ محصولات فولادی در بورس کالا, ورق سرد لوازم خانگی

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه ۱۴۰2، برای ۱۸۶ هزار و ۸۶۵ تن شمش بلوم، ۳۱۶ ‌هزار و ۲۶۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۷۲ هزار و ۴۳۵ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه

در معاملات روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه ۱۴۰2، امروز شنبه بیست و ششم فروردین ماه ۱۴۰۲، از ۲ میلیون و ۴۱ هزار و ۸۵۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۶۶۶ هزار و ۴۱۷تن یعنی معادل ۷۸ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۰۰ ‌هزار و ۸۳۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱٫۶ درصد آن، یعنی یک‌‌هزار و ۶۴۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۰ هزار و ۱۷۷ ریال است که نسبت به قیمت پایه کاهش ۶٫۶ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۸۰۰ تن از  حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۰۴ هزار و ۳۳۹ ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۳٫۱ درصدی قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان میلگرد کلاف، به میزان یک‌هزار و ۱۰۰ تن از  این محصول عرضه کردند و تمام آن با قیمت میانگین موزون ۲۱۷ هزار و ۵۶۰ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، ۳ ‌هزار و ۴۲۷ تن تیرآهن در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۱۰۰ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۲۴۹ هزار و ۲۴۱ ریال برای تیرآهن به ثبت رسید.

مشتریان ورق سرد لوازم خانگی هم امروز ۱۰۰ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۱۴ هزار و ۴۵۰ تن را با قیمت میانگین موزون ۳۴۹ هزار و ۲۶۷ ریال خریداری کردند.

در ادامه، تمام نیمی از سنگ آهن دانه بندی با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۳ ریال به فروش رسید که این قیمت رشد ۴٫۱ درصدی را نسبت به قیمت پایه این محصول به ثبت رساند.

در همین حال، کنسانتره سنگ آهن و گندله سنگ آهن به ترتیب به میزان ۲۲۰ هزار تن و ۲۰۰ هزار تن مورد معامله قرار گرفتند. ضمن اینکه قیمت پایه کنسانتره سنگ آهن رشد ۲ درصدی را رقم زد اما گندله سنگ آهن تغییر قیمت نداشت.

در پایان، مشتریان ۱۰۰ درصد آهن اسفنجی یعنی معادل ۱۲۵ هزار تن را با قیمت موزون ۹۹ هزار و ۵۳۳ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات یکشنبه بیستم و هفتم فروردین ماه

در معاملات روز یکشنبه بیستم و هفتم فروردین ماه ۱۴۰2، از یک‌هزار و ۴۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۷۰۰ تن یعنی معادل ۵۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۷۰۰ تن ورق سرد خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۳۳ هزار و ۶۸۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشته است.

ریز معاملات روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه

در معاملات روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه ۱۴۰2،  قرار بود، ۳۹۴ هزار و ۶۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۳۲۹ هزار و ۳۶۵ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۶٫۵ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شد.

در همین حال، برای ۱۸۶ هزار و ۸۶۵ تن شمش بلوم، ۳۱۶ ‌هزار و ۲۶۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۷۲ هزار و ۴۳۵ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختال C که ۱۲۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۵ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۱۹۶هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۳ ‌هزار و ۲۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد B ثبت شد که یک‌‌هزار و ۷۵۰ تن از حجم عرضه این محصول بیشتر بود.

در ادامه، ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲ هزار و ۹۰۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۴۱۰ هزار و ۵۴۴ ریال بود.

در پایان، ۱۶ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو به تابلوی معاملات راه یافت و ۱۶ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۵۹ هزار و ۸۵۸ ریال می‌باشد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیست و نهم فروردین ماه

در معاملات روز سه‌شنبه بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰2، از ۹۵ هزار و ۱۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۸۲ هزار تن یعنی حدود ۸۶ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۷۳ ‌هزار تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۱ هزار و ۸۶۷ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۱۰٫۴ درصدی را رقم زد.

همچنین، ورق قلع اندود و ورق رنگی به ترتیب ۳۵۰ و ۹۰۰ تن معامله شدند. ضمن اینکه این دو محصول تغییری نسبت به قیمت پایه خود نداشتند و با همان قیمت های ۴۷۶ هزار و ۵۲۴ ریال و ۴۶۲ هزار و ۱۷۵ ریال فروخته شدند.

در پایان، مشتریان ۴۲ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل ۷ هزار و ۷۵۰ تن را با قیمت موزون ۴۵۱ هزار و ۸۷۶ ریال خریداری کردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors