جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد/.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار قیمت شمش فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰2، برای ۱۸۰ هزار و ۳۲۰ تن شمش بلوم، ۱۴۰ ‌هزار و ۱۷۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۷۸ هزار و ۷۷۲ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه نوزدهم فروردین ماه

در معاملات روز شنبه نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۵۲۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۷۷۴ هزار و ۷۵۵ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۶۸٫۲ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شد.

در همین حال، برای یک‌هزار و ۱۰۰ تن میلگرد کلاف، ۲ ‌هزار و ۲۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۴ هزار و ۹۷۳ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تیرآهن به طور کامل به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۶ هزار و ۶۷۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۴۰ هزار و ۲۰۳ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۴۸ ‌هزار و ۴۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد خودرو ثبت شد که ۳ هزار و ۴۰۰ تن از حجم عرضه این محصول بیشتر بود.

در ادامه، ۱۵ هزار تن ورق سرد لوازم خانگی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲۰ هزار و ۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۴۹ هزار و ۲۶۷ ریال بود

همچنین، تقاضای  ۳۳ هزار و ۸۸۰ تنی برای ۳۵ ‌هزار و ۹۰ تن ورق گرم خودرو روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات سنگ آهن کلوخه، ۱۰۰ هزار تن بود و تقاضا برای این محصول ۳۰۰ هزار تن بود.

با این حال، برای ۵۰ هزار تن ورق سرد لوازم خانگی، ۵۰ هزار تن تقاضا از سوی خریدار وجود داشت. در طول معاملات قیمت ۳۲ هزار و ۵۳۳ ریال برای این محصول رقم خورد.

علاوه بر این، ۲۰۵ هزار تن تقاضا برای ۳۷۰ هزار تن گندله سنگ آهن راه یافته به تابلوی معاملات ثبت شد.

همچنین، ۱۵۵ هزار تن آهن اسفنجی، با تقاضای ۲۶۸ هزار و ۴۰۰ تنی رو به رو شد و قیمت میانگین ۱۰۴ هزار و ۷۷ ریال را ثبت کرد.

در پایان، ۳۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن به تابلوی معاملات راه یافت و ۳۰۰ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۱ هزار و ۴۲۶ ریال می‌باشد.

ریز معاملات یکشنبه بیستم فروردین ماه

در معاملات روز یکشنبه بیستم فروردین ماه ۱۴۰2، از ۱۰ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، هیچ محصولی به فروش نرفت.

در همین حال، ۱۰ ‌هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۱۲ هزار و ۲۲۷ ریال است.

ریز معاملات روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه

در معاملات روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۴۶۷ هزار و ۳۳۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۴۰۷ هزار و ۷۲۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۲٫۸ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۸۰ هزار و ۳۲۰ تن شمش بلوم، ۱۴۰ ‌هزار و ۱۷۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۷۸ هزار و ۷۷۲ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختال C که ۱۰۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، تنها ۴ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید.

علاوه بر این ۳۱ ‌هزار و ۶۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای تختال SM  ثبت شد که ۲۸ ‌هزار و ۴۰۰ تن از حجم عرضه این محصول کمتر بود.

در ادامه، یک‌هزار تن ورق رنگی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و فقط ۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۴۶۶ هزار و ۴۸۴ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۶ هزار و ۱۰۰ تنی برای ۳ ‌هزار و ۴۰۰ تن ورق سرد B  روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات ورق سرد خودرو ۱۵ هزار تن بود و تقاضا برای این محصول ۱۷ هزار و ۸۵۰ تن بود.

با این حال، برای ۴۵ هزار تن ورق سرد لوازم خانگی، ۴۵ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا از سوی خریدار وجود داشت. در طول معاملات قیمت میانگین ۳۴۹ هزار و ۲۶۷ ریال برای این محصول رقم خورد.

در پایان، ۳ هزار تن ورق گالوانیزه G به تابلوی معاملات راه یافت و ۱۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۹۶ هزار و ۴۸۴ ریال می‌باشد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیست و دوم فروردین ماه

در معاملات روز سه‌شنبه بیست و دوم فروردین ماه ۱۴۰2، از ۱۵۰ هزار و ۸۶۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۵۶هزار و ۷۰۱ تن یعنی معادل ۳۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۰۱ ‌هزار و ۹۶۶ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۴۱ درصد آن، یعنی ۴۲ ‌هزار و ۱۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۱ هزار و ۴۴۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۲٫۲ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۱۸۷ تن از  حجم عرضه شده نبشی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۲۹ هزار و ۹۴۵ ریال به فروش رسید که نشان از کاهش ۱٫۲ درصدی قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان ناودانی، به میزان ۴۴۸ تن از  این محصول عرضه کردند اما استقبال خوبی از آن نشد و هیچ مقداری به فروش نرفت.

علاوه بر این، ۶ ‌هزار  و ۳۰۰ تن تیرآهن در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۹۴ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۲۲۱ هزار و ۶۷۲ ریال برای تیرآهن به ثبت رسید.

مشتریان ورق قلع اندود هم امروز ۷٫۵ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۱۵۰ تن را با قیمت میانگین موزون ۴۷۶ هزار و ۵۲۴ ریال خریداری کردند.

در ادامه، ۸ هزار و ۵۰ تن ورق گالوانیزه خودرو با قیمت ۴۲۸ هزار و ۴۳۲ ریال به فروش رسید که این قیمت ۷٫۵ درصد افزایش را نسبت به قیمت پایه به ثبت رساند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors