جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار قیمت شمش فولاد

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز روز سه‌‎شنبه پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰2، 162 ‌هزار و 750 تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و 61 درصد آن، یعنی 100‌ هزار و 330 تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول 188هزار و 693 ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش 2.1 درصدی را رقم زد.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه

در معاملات روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه ۱۴۰۱، از ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۵۷۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، یک میلیون و ۹۰ هزار و ۶۱۵ تن یعنی معادل ۴۷٫۶ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲ ‌هزار و ۴۱۲ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۵ هزار و ۵۶۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه کاهش ۹٫۸ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۳ هزار و ۷۰۳ تن از حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۶۶ هزار و یک ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۱۲٫۲ درصدی قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان ورق گالوانیزه G به میزان یک هزار تن از  این محصول عرضه کردند که تمامی آن با همان قیمت پایه یعنی ۴۱۰ هزار و ۵۴۴ ریال به معامله رسید.

علاوه بر این، ۳۰۰ ‌هزار تن سنگ آهن کلوخه در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۱۰۰ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۷ هزار ۳۰۵ ریال برای سنگ آهن کلوخه به ثبت رسید.

مشتریان کنسانتره سنگ آهن هم امروز ۵۴ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۳۲۰ هزار تن را با قیمت میانگین موزون ۳۱ هزار و ۲۸۳ ریال خریداری کردند.

در ادامه، ۳۱ درصد از یک میلیون و ۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت ۴۰ هزار و ۹۱۰ ریال به فروش رسید که این قیمت تغییری نسبت به قیمت پایه این محصول نداشت.

در پایان، مشتریان ۹۸ درصد آهن اسفنجی یعنی معادل ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ تن را با قیمت موزون ۱۱۰ هزار و ۸۲ ریال خریداری کردند.

 

ریز معاملات روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند ماه

در معاملات روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱، از ۵۵۷ هزار و ۱۳۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۴۵۴ هزار و ۱۰ تن یعنی معادل ۸۱ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۶۲ ‌هزار و ۷۵۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۱ درصد آن، یعنی ۱۰۰‌ هزار و ۳۳۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۸۸هزار و ۶۹۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۲٫۱ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۲۲ هزار تن از  حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۰۱ هزار و ۳۰۰ ریال به فروش رسید که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان ورق رنگی، به میزان ۸ هزار تن از  این محصول عرضه کردند و ۶۸ درصد آن با  همان قیمت پایه یعنی ۴۶۱ هزار و ۸۳۱ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، ۱۵ ‌هزار تن ورق سرد B در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۱۰۰ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۳۶۹ هزار ۲۶۷ ریال برای ورق سرد B به ثبت رسید.

مشتریان ورق ثلع اندود هم امروز ۹۷ درصد حجم عرضه این محصول یعنی معادل ۶ هزار و ۳۵۰ تن را با قیمت میانگین موزون ۴۷۶ هزار و ۵۲۴ ریال خریداری کردند.

در ادامه، تمام ۴ هزار و ۸۰۰ تن ورق گالوانیزه G با قیمت ۴۱۰ هزار و ۵۴۴ ریال به فروش رسید که این قیمت تغییری نسبت به قیمت پایه این محصول نداشت.

در پایان، مشتریان ۱۰۰ درصد ورق گرم HR یعنی معادل ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن را با قیمت موزون ۲۴۳ هزار و ۸۹۳ ریال خریداری کردند که نشان از رشد ۲۵ درصدی ان نسبت به قیمت پایه این محصول دارد.

 

ریز معاملات چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه

در معاملات روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه 1401، قرار بود، ۱۲۱ هزار و ۲۷۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۰۴ هزار و ۶۹۷ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۳٫۷ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۸۲ هزار و ۷۸۸ تن میلگرد، ۵۵ ‌هزار و ۸۰۱ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۱۳ هزار و ۱۸۰ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، نبشی که ۳ هزار و ۴۵۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲ هزار و ۶۷۶ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۳۳ هزار و ۳۵۳ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۲ ‌هزار و ۳۶۶ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ناودانی ثبت شد که ۵۲۲ تن از حجم عرضه این محصول بیشتر بود.

در ادامه، ۸ هزار و ۳۱۵ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲۲ هزار و ۳۵۳ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۱۹ هزار و ۹۰۰ ریال بود

همچنین، تقاضای ۳۵۰ تنی برای ۲ ‌هزار تن ورق قلع اندود روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات ورق گالوانیزه G، به میزان ۵ هزار تن بود و تقاضا برای این محصول ۶ هزار و ۷۰۰ تن رقم خورد.

در پایان، یک‌هزار و ۳۰۰ تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه یافت و ۵۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۶۶ هزار و ۶۰ ریال می‌باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors