گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته آرام قیمت‌ها در بازار ارز، طلا و سکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در اوایل این هفته کاهشی و به تدریج با افزایش قیمت مواجه شد و در کانال 51 هزار تومانی ایستاد. درهمین حال، سکه با افزایش قیمت 32 میلیونی شد و طلا نیز از مرز دو میلیون و 600 هزار تومان گذشت.

ریز معاملات روز دوشنبه 14 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۵۶۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۵۱۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

سکه با کاهش یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۵۹ هزار تومان کاهش، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۳۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۹۷۷ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

سکه با کاهش ۳۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۲۸ هزار تومان افزایش، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۲۳ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک‌هزار و ۹۸۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 16 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز چهارشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۳۳۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۱۹۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

سکه با افزایش ۷۵۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۹ هزار تومان افزایش، با قیمت دو ‌میلیون و ۶۰۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، دو هزار و ۳۱ دلار معامله شد.

 ریز معاملات روز پنجشنبه 17 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش 50 هزار و 700 تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت 55 هزار و 260 تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، 42 هزار و 400 تومان اعلام شد.

سکه با افزایش 100 هزار تومانی، بر روی رقم 31 میلیون و 800 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار هم با 45 هزار تومان کاهش، با قیمت دو ‌میلیون و 549 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، دو هزار و 19 دلار معامله شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *