جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران 17 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

کاهش تقاضا قیمت میلگرد در بازار چین را نزولی کرد/ تحلیل فعالان بازار از قیمت‌های جدید

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از تداوم روند نزولی قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دنبال کاهش تقاضا حکایت دارد.

کاهش تقاضا قیمت میلگرد در بازار چین را نزولی کرد/ تحلیل فعالان بازار از قیمت‌های جدید اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران کاهش قیمت میلگرد امروز

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، روند نزولی قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل کاهش تقاضا ادامه یافت.

بازار داخلی

شرق چین (شانگ‌های): 4 هزار و 20 تا 4 هزار و 50 یوآن (584-588 دلار) به ازای هر تن، نسبت به قبل 30 یوآن به ازای هر تن کاهش یافت.

در همین حال، معاملات فیوچرز ماه می برای محصول میلگرد با قیمت پایین‌تر از قیمت توافقی روز قبل (4 هزار و 108 یوآن به ازای هر تن) انجام شدند.

به گفته برخی منابع بازار، ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار فیوچرز بر بازار اسپات تاثیر گذاشته است به طوری که آمار خرید کاهش یافته است و خریداران منتظر افت قیمت‌ها هستند.

علاوه بر این، بسیاری از کارکنان بخش ساختمان‌سازی در طول چند روز اخیر برای فستیوال چینگ‌مینگ از بازار دور بودند که این نیز دلیل دیگری برای توجیه کاهش تقاضا است.

یک تاجر در بازار شانگ‌های در این باره اظهار داشت: میزان فروش او 10 درصد کمتر بود. در همین راستا، تاجر دیگری اعلام داشت که فروش او نیز در مقایسه با روز قبل، 20 درصد افت نشان می‌دهد.

زمزمه بازار

در همین حال، یک تحلیل‌گر بازار گفت: به دلیل کاهش تقاضا و روند نزولی بازار، محتمل است که قیمت میلگرد تا پایان هفته سقوط کند. فعالان بازار منتظر آمار دلگرم‌کننده از بخش ساخت‌و ساز هستند.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین 3 هزار و 830 یوآن به ازای هر تن بود که این نرخ حاکی از کاهش 50 یوآنی به ازای هر تن در مقایسه با روز قبل بود.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

همچنین معاملات فیوچرز ماه می برای میلگرد با قیمت 4 هزار و 18 یوآن به ازای هر تن انجام شدند که نسبت به روز قبل، 26 یوآن به ازای هر تن کاهش نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors