جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بازار سرمایه داخل 14 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ابراز شد؛

یک کارشناس: بازار سرمایه مستعد بازدهی بالاست/ رشد 3 درصدی ارزش معاملات در چند ماه اخیر

یک تحلیلگر بورسی گفت: بازار در سال ۱۴۰۲ شرایطی مشابه سال ۱۳۹۷ را تجربه کند و در صورت انتخاب هوشمندانه صنایع و نماد‌ها، سرمایه گذاران بازدهی مناسبی از بازار به دست خواهند آورد.

یک کارشناس: بازار سرمایه مستعد بازدهی بالاست/ رشد 3 درصدی ارزش معاملات در چند ماه اخیر اخبار بازار سرمایه داخل بورس تهران, مسعود محمدزاده

مسعود محمدزاده در گفتگو با فولادبان با پیش‌بینی بازار سرمایه در سال 1402 اظهارداشت: بازار سرمایه چه به لحاظ ارزش روز دارایی‌ها و چه به لحاظ سودآوری در مرحله‌ای قرار دارد که نیازی به هیچ بسته‌ای برای حمایت ندارد.

وی گفت: بازار در سال ۱۴۰۲ شرایطی مشابه سال ۱۳۹۷ را تجربه کند و در صورت انتخاب هوشمندانه صنایع و نماد‌ها، سرمایه گذاران بازدهی مناسبی از بازار به دست خواهند آورد.

وی با اشاره به اینکه ارزش معاملات و مشتقات در بورس تهران روند صعودی داشته و در چند ماه اخیر از یک درصد به حدود سه درصد افزایش یافته است، افزود: پیش بینی می‌شود ارزش بازار مشتقات در سال ۱۴۰۲ به بیش از 10 درصد افزایش یابد و سرمایه گذاری در اوراق مشتقه به شرط مشورت با کارشناسان می‌تواند بازدهی بالایی برای سهامداران به همراه داشته باشد.

این تحلیلگر بازار سرمایه تصریح کرد: به نظر می‌رسد در صورتی که کمی پیش‌بینی‌پذیری در بورس افزایش یابد و وضعیت متغیرهای بودجه شفاف و مشخص باشد، بتوانیم از این فرصت برای اقتصاد کشور استفاده کنیم. ناگفته نماند یکسری اتفاقات بسیار خوب نیز در بازار مانند مدل‎‌های عرضه اولیه مختلف یا افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم رخ داده است که تأثیر مثبتی در روند شاخص‌ها دارد.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که یک بار دیگر جریان نقدینگی وارد بازار سرمایه شود، این بازار با استفاده از ابزارهای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و مدل‌های افزایش سرمایه می‌تواند جریان نقدینگی را وارد شرکت‌ها کند و از این فرصت استفاده کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors